جلسه شورای آموزش و پرورش تایباد برگزار شد

تایباد (پانا)- جلسه شورای آموزش و پرورش تایباد با محوریت سال تحصیلی جدید و پروژه مهر 12 شهریور در مدرسه نمونه دولتی دخترانه فاطمه زارع حسن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش تایباد برگزار شد

حسین شرافتی راد، فرماندار تایباد در شورای آموزش و پرورش که با محوریت سال تحصیلی جدید و پروژه مهر در مدرسه نمونه دولتی دخترانه فاطمه زارع حسن برگزار شده بود با بیان اینکه به دلیل گرانی ها و مشکلات فراوانی که مردم درگیر آن‌ هستند بستر نارضایتی در دل مردم فراهم است، گفت: امروز اگر خودمان بانی نارضایتی باشیم در میدا‌ن و تیم دشمن بازی کردیم و همصدا با ترامپ شدیم.

رئیس شورای اموزش و پرورش تایباد با اذهان به اینکه از اموزش و پرورش تایباد راضی هستم گفت: آرامش و رفاه فرهنگیان و دانش آموزان اولویت یک ما است و نهایت سعی و کوشش خود را در این موضوع در طبق اخلاص می‌گذاریم چون آموزش و پرورش اگر آرام باشد جامعه آرام است.

وی بر شایسته سالاری بدون نگرش به دین و مذهب و گروه های سیاسی تاکید کرد و گفت : همه باید صدایمان یکی باشد تا آسیبی به جامعه و خانواده وارد نیاید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تایباد گفت: علیرغم کمبود نیروی انسانی و منابع مالی سال تحصیلی گذشته توفیقات خوبی شاهد بودیم به طوری که در رشته های مسابقات قرآنی، تربیت بدنی، هنری، داستان نویسی رتبه های برتر استان را بدست آوردیم.

محمود آریامنش افزود: در کنکور سراسری امسال دانش آموختگان این شهرستان ۲۲ رتبه زیر هزار، ۵۰ رتبه زیر ۲ هزار در رشته های مختلف تحصیلی را از آن‌ خود کرده اند.

وی افزود: ۱۶۰۰ فرهنگی شهرستان سال تحصیلی جدید را با ۳/۵ درصد افزایش جمعیت دانش آموزی با ۲۵ هزار و ۱۸۳ دانش آموز در قالب ۱۰۶۸ کلاس در ۱۸۰ واحد آموزشی و ۱۳۰ فضای آموزشی شروع خواهند کرد که ۳ هزار و ۱۱۲ دانش آموز کلاس اولی در ۹۲ کلاس درس سازماندهی شدند.

وی از تقویت مدارس غیرانتفاعی که عرصه رقابت خوبی را برای آموزش و پرورش داشته است به عنوان یک اتفاق خوب یاد نمود و گفت: دانش آموزان پایه نهم ۳ درصد رشد معدل داشتند و در تکمیل فرم های هدایت تحصیلی کمترین تنش را نسبت به سال گذشته برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه نرم کلاس های ابتدایی ۲۵ تا ۳۷ نفر می‌باشد گفت: در متوسطه اول ۹۵ درصد رشته ها از دبیران متخصص استفاده می شود.

در پایان این جلسه از خبرنگار فعال پانا در تایباد، عماد زمانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار