راهیابی فرهنگیان کاشان به مرحله کشوری جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان

کاشان (پانا) - کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی سه طرح فرهنگیان این شهرستان به مرحله کشوری جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی فرهنگیان کاشان به مرحله کشوری جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان

مهدی امامیان در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: مشارکت فعال خانواده ها در مدیریت مدرسه منجر به نوآوری و افزایش کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی مدارس شده و مسیر موفقیت در اهداف نظام آموزشی را هموار می کند.

به گفته وی، این جشنواره در دوبخش طرحهای اجرایی و طرح های مطالعاتی و پیشنهادی در حوزه های مشارکت تخصصی و مهارتی اولیا، مشارکت اولیا در امور تربیت بدنی و اوقات فراغت دانش آموزان، تعامل با سایر انجمن ها ، نهادها ی فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی، و حوزه آموزش ،راهنمایی و مشاوره خانواده در شیوه های نوین آموزشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح های رسیده به دبیرخانه آثار آسیه تفویضی با مهارت های زندگی ، الهام شاداب با موضوع والدین بهترین دستیاران طبیعت و لیلا دهقان با عنوان نیاز سنجی دوره آموزش خانواده به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کرد و طرح فرحدخت چینی نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

وی افزود: آثار اکرم سادات عمارتی، زهرا حسین زاده،فاطمه رجبی پور،مهدی اسماعیلی، فاطمه فخره ئی، سمیه ثابت، اکرم سادات سادات الحسینی، مجید رضا متین، محبوبه همتیان، سید مهدی موسوی، غلامرضا بخشی، سعیده حسن بیکی و احمد کبریتی برگزیده مرحله شهرستانی این جشنواره شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار