در جریان استیضاح وزیر اقتصاد

لاریجانی: خدمات زیادی بعد از انقلاب انجام شده است ولی در برهه فعلی تلاطم‌هایی داریم که باید مدیریت شود

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارات الیاس حضرتی، نماینده تهران درباره وزیر اقتصاد واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی: خدمات زیادی بعد از انقلاب انجام شده است ولی در برهه فعلی تلاطم‌هایی داریم که باید مدیریت شود

حضرتی در جایی از نطق خود به موضوع «تورم» پرداخت که مورد اعتراض برخی از نمایندگان قرار گرفت، احمد سالک خطاب به او گفت: «این سخنان شما سیاه‌نمایی است.»

لاریجانی در ادامه نیز به حضرتی تذکر داد که در مورد استیضاح سخن بگوید. نماینده مردم تهران در ادامه گفت که باید اسحاق جهانگیری، معاون اول، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسعود نیلی، مشاور رئیس‌جمهوری و محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری هم استیضاح شوند چرا فقط یک نفر را می‌خواهید استیضاح کنید؟ که با احسنت احسنت نمایندگان رو به رو شد.

فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد هستند که این استیضاح انرژی مجلس شورای اسلامی را خواهد گرفت و نمیاندگان دیگر نمی‌توانند در روز سه‌شنبه به هنگام سوال از رئیس‌جمهوری آن طور که باید او را مورد بازخواست قرار دهند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در موافقت با استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد دولت دوازدهم اظهار کرد: «گفته‌های آقای حضرتی از روی خیرخواهی بوده است لکن عبارات به کار رفته نباید طوری باشد که دیگران و دشمنان از آن سوء استفاده کنند.»

او افزود: «فهم بنده از اظهارات آقای حضرتی این است که ایشان به وضع فعلی و تلاطم‌های ایجاد شده انتقاد دارند وگرنه ما مدیران خوبی هم در کشور داریم که خدمات فراوانی به مردم انجام داده‌اند. خدمات زیادی بعد از انقلاب انجام شده است ولی در برهه فعلی تلاطم‌هایی داریم که باید مدیریت شود.»

لاریجانی همچنین تصریح کرد: «تصور بنده این است که آقای حضرتی میخواستند مسائل این دوره را مطرح کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار