استاندار البرز: حل مشکلات و موانع واحدهای تولیدی را با اهتمام ویژه ای دنبال می کنیم

کرج (پانا) - نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با عشق و علاقه خاصی در واحدهای صنعتی با هدف حل مشکلات و موانع حاضر می شویم.

کد مطلب: ۸۴۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: حل مشکلات و موانع واحدهای تولیدی را با اهتمام ویژه ای دنبال می کنیم

محمدعلی نجفی استاندار البرز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر پنجشنبه در شهرک صنعتی نظرآباد برگزار شد، با تبریک روز ملی صنایع کوچک به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش های ارائه شده جای خرسندی دارد که شهرک های صنعتی خصوصی و دولتی نظرآباد در نهایت هماهنگی و تعامل با یکدیگر فعالیت می کنند. در شرایط سخت اقتصادی کشور، اکنون روح تحرک و پویایی در نظرآباد و شهرک های صنعتی آن جاری است.

نجفی گفت: با انرژی مثبتی که از سوی فعالان صنعت در البرز وجود دارد، ظرفیت ها در شادابی کامل در حال بروز و ظهور هستند.

وی افزود: سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی البرز در تعامل ویژه ای با هم افزایی و همپوشانی برای رفع موانع تولید و تسهیل در امور صنایع اقدام و عمل می کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه علی رغم تنگناهای موجود در وضعیت بودجه و اعتبارات کشور، تمامی تعهدات مالی دولت در البرز محقق شده است، اضافه کرد: با عشق و علاقه خاصی در واحدهای صنعتی با هدف حل مشکلات و موانع حاضر می شویم.

وی گفت: از بخش خصوصی انتظار می رود که با ورود جدی در تولید و سرمایه گذاری، طرح های خود را برای تسهیل در روند امور ارائه دهند. امسال هم با نگاه ویژه ای درصدد توسعه و تقویت زیرساخت های البرز هستیم.

استاندار البرز به یکی از بازدید های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: مدیریت ویتان فارمد اعلام کرد با آغاز تولید در این واحد از ۵۰۰ میلیارد تومان واردات جلوگیری می شود و حدود هزار نفر مشغول بکار خواهند شد.با سرمایه گذاری هایی که در این مقطع صورت گرفت، البرز شاهد رونق اقتصادی و سرمایه گذاری خوبی بود.

نجفی خاطرنشان کرد: طی ۲ بازدید صورت گرفته از شرکت ها با توجه به فعالیت هایی که مشاهده شد موانع برطرف خواهد شد تا این روند با قدرت ادامه پیدا کند.در یکی از واحدها مشکلاتی بعلت افزایش قیمت مواد اولیه فراهم شده بود که این امر بزودی با تثبیت نظام ارزی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان البرز در بحث صرفه جویی برق علی رغم افزایش ۴ درجه ای دما، استان اول کشور در الگوی صحیح مصرف بود، گفت: این امر با فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف محقق شد.

استاندار البرز افزود: بر این باور هستیم میزان آبی که صنعت مصرف می کند در مقابل اشتغال و رونق اقتصادی که همراه دارد، قابل توجه نیست ولی همچنان صرفه جویی در انرژی مورد تاکید است.

وی ادامه داد: کشور های توسعه یافته در جهت مصارف انرژی بسیار حساس هستند بنابراین باید با فرهنگسازی و مصرف بهینه انرژی ها وارد عمل شویم‌.مجوز تاسیس فاز توسعه شهرک صنعتی بهارستان طی جلسه ای تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.کمتر روزی جلسات استان در حوزه اشتغال و رونق تولید نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فرصت بزرگی برای البرز محسوب می شود که باید در نظرآباد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار