پوستر ششمین نمایشگاه گل و گیاه، بذر و صنایع وابسته کرج رونمایی شد

کرج (پانا) - ششمین نمایشگاه گل و گیاه، بذروصنایع وابسته از 4 لغایت 8 شهریور ماه از ساعت 10 صبح تا 21 با حضور تولیدکنندگان گل های شاخه بریده ، گیاهان آپارتمانی و ملزومات مرتبط با باغبانی و گل و گیاه در باغ گلهای بوستان شهید چمران کرج برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۴۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پوستر ششمین نمایشگاه گل و گیاه، بذر و صنایع وابسته کرج رونمایی شد

پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ترویج و گسترش فرهنگ استفاده از گل و گیاه و آشنایی شهروندان با آخرین دستاوردهای صنایع مرتبط با گل و گیاه است.

وی افزود: برنامه ریزی برای برپایی ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از هفته ها قبل در دستور کار سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، قرار گرفته تا طراحی چیدمان و غرفه آرایی و توسعه فضای سبز و گل آرایی محوطه آن متفاوت از سال های گذشته باشد.

بضاعتی پور تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شهروندان در هیاهوی شهر ساعاتی را در این باغ زیبا تماشگر نقش آفرینی گلها باشند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه که قرار است در فضای 8 هکتاری باغ گلها برگزار شود ، علاوه برکاشت 35 گونه جدید گل های دائمی، بیش از 210 هزار گل فصلی در تنوع بیش از 20 گونه نیز کاشته شده است. همچنین بزرگترین فرش گل دائمی کشورهم به مساحت 2700 متر مربع با کاشت بیش از 30 هزار گل فصلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: توسعه باغ پرندگان، بازسازی قفس حیوانات جهت استقرار گونه های جدید جانوری از دیگر جاذبه های بازدید از این نمایشگاه است.

گفتنی است صبح امروز نیز از پوستر ششمین نمایشگاه گل و گیاه رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار