جزئیات دستگیری شهرام جزایری در مرز بازرگان

تهران (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام خبر دستگیری شهرام جزایری در مرز بازرگان می‌گوید جزایری که قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشته، اکنون در حال بازپرسی است.

کد مطلب: ۸۴۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات دستگیری شهرام جزایری در مرز بازرگان

علیرضا رادفر در گفت‌و‌گو با پانا درباره جزئیات دستگیری شهرام جزایری گفت: شهرام جزایری قصد داشت تا همراه چند تبعه افغانی با مخفی‌شدن داخل یک کامیون به صورت قاچاقی از مرز ایران به سمت ترکیه خارج شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی افزود: شهرام جزایری از طریق شناسایی از سوی دستگاه «ایکس ری» در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شد و اکنون در حال بازپرسی است.

شهرام جزایری متولد ۲۰ آبان ۱۳۵۱ در تهران است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع، پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف، معافیت از سربازی به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده، فرار از زندان و خروج غیرمجاز از کشور در سال ۱۳۸۱ بازداشت شد و در اوایل اسفند ۱۳۸۵ در جریان انتقال از زندان برای معرفی برخی اموالش، فرار کرد و سه روز پیش از آغاز سال ۸۶ در عمان مجدداً دستگیر شد.

شهرام جزایری که 13 سال از عمر خود را در زندان سپری کرده است، بزرگ‌ترین و پر سر و صداترین پرونده دهه هشتاد را دارد و سال گذشته در گفت‌و‌گو‌ با رسانه‌های ارتباط جمعی گفته بود که باید برای کار اقتصادی از ایران برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار