معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی:

مستند علمای آذربایجان غربی تولید شد

ارومیه (پانا)- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، از تهیه و تولید مستند علمای استان با همکاری حوزه ی هنری آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مستند علمای آذربایجان غربی تولید شد

حجت الاسلام رامین خورنژاد حسینی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی اظهارداشت: این مستند به سفارش تبلیغات اسلامی و با همکاری حوزه ی هنری آذربایجان غربی، با هدف تهیه ی بانک اطلاعاتی از ظرفیت های دینی و روحانیون استان تولید شده است.

وی ادامه داد: ۳۰ دقیقه از مرحله نخست این مستند با پرداخت بر فعالیت های علمی و اجتماعی «شیخ محمدتقی صاحب الزمانی» و «حجت‌الاسلام میرزا سلطانعلی علیاری» از علمای پیشکسوت و در قید حیات این استان در ارومیه تولید شد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در ادامه مرحله ی نخست این مستند نیز به زندگی چهره های شاخص دیگر این استان از جمله حجت‌الاسلام ملک محمد ملکی، حجت‌الاسلام محمدتقی سپهری، حجت‌الاسلام علی اکبر مولودی، حجت‌الاسلام سیدجعفر صالحی، حجت‌الاسلام بخشعلی مرادی پر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم تیلی و حجت‌الاسلام سیدعزیز محمدی پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی تبلغیات اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مرحله تولید زندگی این شخصیت ها دو ماه به طول انجامید، اضافه کرد: عالمان دینی بعد از اهل بیت (ع) الگوی عملی و فکری در جامعه هستند و نحوه زندگی آنان می تواند نمونه ای از سبک زندگی مادی و معنوی پسندیده برای آحاد مردم بخصوص جوانان و نوجوانان باشد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسلمانان در طول تاریخ به علما و فقها اعتماد داشته اند و عالمان دینی همواره در عینیت جامعه الگوی مردم بوده و خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار