‌نفرات برتر مسابقات هدف زنی پاراگلایدر در همدان معرفی شدند

همدان (پانا) - مراسم اختتامیه مسابقات هدف زنی پاراگلایدر در همدان برگزار و از نفرات برتر تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۳۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
‌نفرات برتر مسابقات هدف زنی پاراگلایدر در همدان معرفی شدند

مراسم اختتامیه مسابقات هدف زنی پاراگلایدر با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، عیوقیان رئیس هیات انجمن های ورزشی و مربیان، داوران و خلبان های شرکت کننده در سالن همایش های یادمان عین اقضات همدان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم گفت: همدان مزیت های مختلفی برای رشد صنعت گردشگری ورزشی دارد از خیل ورزشکاران و ورزش دوستان گرفته تا ظرفیت های گوناگون صنعت گردشگری، همه حاکی از توانمندی های کشور و استان همدان در این زمینه است.
وی افزود: ورزش های هوایی به لحاظ جذابیت گسترده اهمیت ویژه ای در جذب گردشگران و جهانگردان داخلی و خارجی دارند وبرگزاری این جشنواره در راستای معرفی همدان در رویداد 2018 بوده است.
منعم تصریح کرد:در حوزه ورزش هایی هوایی، همدان از ظرفیت زیادی برخوردار است و امیدواریم با برگزاری این رقابت ها بتوانیم صنعت پروازی و ورزش های هوایی را در همدان گسترش دهیم.
خلبان عباس آزادی مسئول کمیته فنی این رقابتها در ادامه گزارشی از نحوه برگزاری این مسابقات ارائه داد.
وی گفت: رقابت‌های هدف زنی کشوری با حضور بیش از ۳2 خلبان در همدان برگزار شد که از این تعداد 8 خلبان از استان همدان بودند.
خلبان آزادی افزود: در این رقابتها 5 خلبان در بخش بانوان و 27 خلبان در بخش آقایان به رقابت پرداختند که در پایان در بخش بانوان به ترتیب الهام مختاری ازآذربایجان غربی، نسیم ابراهیمی از کردستان و ریحانه رضوی از مرکزی اول تا سوم شدند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش آقایان نیز محمد ریحانی از بندرعباس، سامان کامران از بوشهر و شاهین ابراهیمی از کردستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردن.
خلبان آزادی گفت: سطح کیفی خلبانان همدانی بهتر از قبل شده و ارتقای سطح ورزشکاران استان بسیار محسوس است.
در پایان این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از نفرات برتر با اهدا لوح و جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است این مسابقات و جشنواره آزاد پاراگلایدر بر اساس قوانین فدراسیون جهانی ورزش های هوایی FAI و در 27 و 29تیرماه و با حضور ۲۰۰ خلبان پاراگلایدر از سراسر کشور در سایت شهرستانه همدان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار