مرگ معلم لنده ای بر اثر سقوط از پاراگلایدر

یاسوج (پانا) - معلم جوان لنده ای که برای عملیات پرواز به سایت پروازی در کوه "مله شیتاب" این شهرستان رفته بود، بر اثر سقوط از پاراگلایدر جان باخت.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مرگ معلم لنده ای بر اثر سقوط از پاراگلایدر

سید خدا دوست موسوی، فرماندار شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تایید این خبر گفت :عصر امروز جوان ۳۲ ساله ای که در حال ورزش هوایی پاراگلایدر بود دچار جراحات شدید شد که پس از انتقال به مرکز درمانی متاسفانه جان باخت.

موسوی افزود: فرد متوفی میلاد بینایی از فرهنگیان شهرستان لنده بود که به همراه فرد دیگری قصد ورزش داشت ،حوالی ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۱۳مهرماه در منطقه شیتپ پرواز ناموفق داشته و دچار حادثه گردید.

فرماندار شهرستان لنده گفت: پس از اطلاع مردم ، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و فرد مصدوم را که از علائم حیاتی برخوردار بود به مرکز درمانی انتقال دادند اما بعلت شدت جراحات وارده و خونریزی داخلی متاسفانه فوت کرد.

وی بر ضرورت هماهنگی های قبل از اعزام به چنین مناطق و ورزش های با خطر و ریسک بالا تاکید کرد.

گفتنی است ،ویدئویی در شبکه های اجتماعی از این فرد جان باخته منتشر شده که بنا به گفته ها مربوط به قبل از حادثه امروز است که در این ویدئو از شدت باد صحبت می شود.

منطقه شیتپ در فاصله زمینی ۷ کیلومتری از شهر لنده واقع شده است که این فاصله از نقطه نظر هوایی نسبت به آسمان شهر به حداقل تا یک کیلومتر کاهش پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار