مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی :

باید در اجرای پروژه های ملی برای سال جاری هدف محدود و معینی داشته باشیم

بجنورد (پانا)-مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : باید در اجرای پروژه های ملی برای سال جاری هدف محدود و معینی داشته باشیم مثلاً افتتاح راه آهن جوین – اسفراین را در سال جاری هدفگذاری کنیم.

کد مطلب: ۸۳۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
باید در اجرای پروژه های ملی برای سال جاری هدف محدود و معینی داشته باشیم

به گزارش اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، علی رضا مصطفی زاده در جلسه ای که با قربانی ، نماینده محترم مجلس در خصوص پیگیری پیشرفت پروژه های راه های اصلی، فرعی و روستایی برگزار شد عنوان کرد : هدف ما در راه و شهرسازی استان ، اتمام پروژه های نیمه تمام و در صورت تامین اعتبار ، شروع پروژه های جدید می باشد .

وی اضافه کرد : برای اینکه به اهدافمان در سالهای آینده برسیم کلیه امکانات و منابع را به کار می گیریم که لازمه این کار تزریق منابع اعتباری مناسب برای پروژه های نیمه تمام است .

هنرور، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان نیز در این جلسه گفت : در صورت تامین اعتبار در سال 97 ، 26 کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیربار ترافیک خواهد رفت .

لازم به یادآوری است در این جلسه پیشرفت پروژه های راه اصلی-فرعی و روستایی ، بررسی پیشرفت محور بجنورد به جنگل گلستان و همچنین بررسی راه آهن جوین - بجنورد - شیروان و راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار