پیام مدیر کل راه وشهرسازی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری پانا: مدیر کل راه وشهرسازی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۲۴۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا در متن پیام مدیر کل راه وشهرسازی خراسان رضوی آمده است:

ن والقلم ومایسطرون

بی شك گسترش آگاهی محوری وتفكر درجامعه مرهون تلاش نخبگانی است كه سختی كار شبانه روزی را برخود هموار می كنند تاجریان اطلاع رسانی صحیح واصولی دچاروقفه نشود .

خبرنگار نماد امانت داری، تقوا و بصیرت درجامعه اسلامی است و اهمیت نقش ارزشمند آن همواره به عنوان بازوی مسئولان وچشم بینا وناظر مردمی مورد ارزش و احترام بوده است .

۱۷ مرداد در تقویم فرهنگی کشور مزّین به عنوانی می‌باشد که یادآور خاطرات شهید گرانقدر محمود صارمی است که به واسطه نوع شغل خود، وظیفه‌ای سنگین ی برعهده داشت و در راه اعتلای نام مقدس اسلام حتی از جان خود گذشت و رویدادی را ثبت کرد تا رسالت حرفه ای خویش که همان امانت داری و صداقت است را همچون برگی زریّن بر قلّه افتخارات بتاباند.

روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعكاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود. در دنیای امروز ،خبرنگاران نقش مهم و تعیین‌ كننده ‌ای بعنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌كنند .

توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی‌آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند .

روز خبرنگار، یادآور اراده قوی مردان و زنانی است كه برای بازتاباندن واقعیت، لوای مقدس اطلاع رسانی را هنرمندانه بر دوش گرفته اند و چراغ راه جامعه خویش گشته اند . خبرنگاران در ترویج معنویت و ارزش های اسلامی، انقلابی و انسانی، فرهنگ سازی در عرصه های مختلف ارزشی، معنوی، آموزشی و اعتقادی اثرگذارند و در خط مقدم نبرد و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان به ایفای نقش می پردازند .

خبرنگاران ارجمند، باید قدر جایگاه خود را بدانند و مرکب قلمهایشان را از زلال روشن قرآن برگیرند تا آنچه در سطرها می نویسند شعاعی از نوری باشد که به تعبیر امام علی (ع) هرگز او را تاریکی نیست و چراغ هدایتی باشد که هرگز او را خاموشی نیست.

اینجانب از طرف خادمان مردم در اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی ، با تبریک این ایام به تمامی خبرنگارانی که در ایفای رسالت خود و در دفاع از آرمانهای نظام تلاش بی وقفه دارند، روز خبرنگار را قدر نهاده و امید آن دارم خبرنگاران همواره از منزلت رفیع هم شان با مسئولیت خطیر خود بر خوردار باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار