نیک بخت ترین مادران کسانی هستند که فرزند اولشان دختر است

تبریز (پانا)- مشاورامور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره بر حدیث امام صادق (ع) که می فرمایند:« نیک بخت ترین مادران کسانی هستند که فرزند اولشان دختر است» گفت: داشتن دختر مسئولیت بزرگی بر دوش والدین می‌گذارد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نیک بخت ترین مادران کسانی هستند که فرزند اولشان دختر است

طیبه معرفت در آئین بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (ص) و روز دختر که در تالار معلم تبریز برگزار شد با تأکید بر نقش پررنگ دختران و زنان در دوران تاریخ ایران اسلامی بیان کرد: امروزه حجاب درخشان دختران ایرانی، هدف اصلی دشمنان انقلاب است.

وی ضمن اشاره بر تأکیدات انجام شده بر نقش و ارزش اجتماعی دختران در دین اسلام بیان کرد: امروز دختران ما نیاز به مراقبت و توجه ویژه از طرف والدین دارند.

مشاورامور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به الگو بودن حضرت فاطمه (س) برای دختران و زنان مسلمان گفت: حضرت فاطمه عالمه ، محدثه و کریمه اهل بیت محسوب می شود و به قدری در علوم دینی و قرآنی و معارف اسلامی تبحر داشتند که دختران و زنان ما باید ایشان را الگو قرار داده و با بالا بردن سطح علم و دانش خود و انتقال این علم و دانش به دیگران پیرو راه ایشان باشند.

وی گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) پس از حضرت فاطمه زهرا دومین زن از اهل بین است که دارای مقام شفاعت می باشد.

در ادامه این مراسم برنامه های سرود، تئاتر،مسابقه و مداحی برگزار شد و همچنین از دختر کارمندان آموزش و پرورش نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار