رئیس هیئت تکواندو استان گلستان

اردوی تیم‌های ملی تکواندو پومسه کشوری در گلستان برپا شد

گرگان(پانا)-اردوی تیم‌های ملی تکواندو پومسه مردان و زنان ایران با شرکت ۹ ورزشکار عضو تیم ملی در گرگان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی تیم‌های ملی تکواندو پومسه کشوری در گلستان برپا شد

عبدالحکیم فیروزی در حاشیه اردوی تیم ملی پومسه اظهار داشت: : اردوی تیم‌های ملی تکواندو پومسه مردان و زنان ایران با شرکت 9 ورزشکار عضو تیم ملی در گرگان آغاز شد. ملی پوشان تکواندو خود را برای حضور در بازی‌‌های آسیایی 2018 اندونزی آماده می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان تصریح کرد: از آنجا که شرایط آب و هوایی استان‌های شمالی همانند محل بازی‌های آسیایی است، بیشتر اردوهای تیم های ملی قبل از اعزام به رقابت‌ها، در شمال کشور برگزار می‌شود. اردونشینان ملی پوش بخش پومسه تکواندو در 2 روز در گرگان تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: ملی پوشان تکواندو در بخش پومسه مردان را کوروش بختیار، امیررضا مهربان، علی سهرابی و محمد صادق فتوحی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم‌آبادی و فاطمه حسام تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان یادآور شد: در این اردو فاطمه حسام نیز از استان گلستان در کنار سایر ملی پوشان حضور دارد. هدایت تیم مردان برعهده "سانگ میونگ کیم' با کمک "مهدی صمدیان" است و سرمربی زنان ملی پوش کشورمان را نیز "فاطمه اسدپور" برعهده دارد.

وی با شاره به اینکه هجدهمین دوره رقابت‌های آسیایی 2018 از 28 مرداد به مدت 5 روز در اندونزی برگزار خواهد شد، گفت: تمرین‌های تیم ملی کشورمان در باشگاه ورزشی اوتانا و سالن 4000 شهید گرگان برپا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار