اولین مدیر زن آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد

آب پخش/بوشهر ( پانا) - رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه آب پخش استان بوشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش،بخشدار، شهردار و مدیران محلی آبپخش معارفه شد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین مدیر زن آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : نوآوری در هر بخشی باعث پیشرفت می شود و در مواقعی موجب رشد و بالندگی می گردد.

کرمی افزود : در کشورهای توسعه یافته،بحث جنسیتی در انتخاب مدیر کنار گذاشته شده و برای انتخاب یک مدیر به شایستگی آن شخص اهتمام دارند.
کرمی بیان داشت: زنان این سرزمین، همواره در طول تاریخ نقش آفرینی مثبت داشته و پا به پای مردان تلاش کرده اند و شایستگی دارند در مناصب مدیریتی بالا هم بکار گرفته شوند.

کرمی گفت : آموزش و پرورش متولی تربیت و ساختن انسان‌هایی است که می‌خواهند آینده جامعه را رقم بزنند و فعالیت‌های این نهاد دارای گسترده بسیار بزرگی است که کل جامعه را در بر می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: همه خانواده‌ها یا به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و این موضوع اهمیت فعالیت و مدیریت در این دستگاه را می‌رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بهبود شاخص‌ها در آموزش و پرورش استان بوشهر با مشارکت مردم محقق شده است و امیدواریم شاهد افزایش مشارکت‌ها باشیم.

وی با اشاره به انتخاب یک بانو به عنوان رئیس آموزش و پرورش آب‌پخش، به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانوان اشاره کرد و افزود: بانوان در عرصه‌های مختلف نقش خود را نشان داده‌اند ولی در جامعه ما تاکنون در عرصه مدیریتی به بانوان توجه نشده است.

کرمی با بیان اینکه حضور کم‌تعداد بانوان در عرصه مدیریتی به نگاه سنتی جامعه برمی‌گردد، ادامه داد: در کلان‌شهرها سهم بانوان در عرصه مدیریتی کمی بیشتر است ولی در مناطق کمترتوسعه‌یافته این نگاه به خوبی شکل نگرفته است.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که در هر جایی که از بانوان استفاده شده به خوبی عمل کرده‌اند و مدیریت مدارس نیز علاوه بر اینکه چیزی کمتر از مدیریت آقایان نداشته‌اند، در برخی موارد شاهد نظم و عملکرد بهتری نیز بوده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: یکی از تاکیدات دولت و رئیس جمهور بر استفاده از جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی است که ما نیز در آموزش و پرورش بنا را بر همین موضوع گذاشته‌ایم.

کرمی اظهار داشت: تلاش داریم تا از دیگر بانوان توانمند نیز در عرصه مدیریتی آموزش و پرورش در نقاط مختلف استان استفاده کنیم.
رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه آبپخش نیز گفت :منطقه آبپخش از دیرباز، محل رویش استعدادهای درخشانی بوده که در سطوح مختلف عرض اندام کرده و خود را نشان داده اند.
اکرم پاپری افزود: تردید ندارم که آبپخش بزرگ، کمافی السابق با تلاش مردمانش و یاری خدا و توجه مسئولان، مسیر توسعه و تعالی خود را طی خواهد کرد.
پاپری افزود:آموزش و پرورش آبپخش مردان و زنان بزرگواری را به خود دیده و جا دارد از تلاشهای همه آنها قدردانی کرده و امیدوارم خادم خوبی برای فرهنگیان و مردم شریف آبپخش باشم.

پاپری بیان داشت: برنامه های خوبی برای رشد و توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش آبپخش دارم که انشاالله در وقت مناسب با همکاران مطرح خواهم کرد.
رئیس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش نیز اظهار داشت: سه سال سخت و پرمشقت را پشت سر گذاشتیم چون اداره آبپخش نوپا و به تلاش وافری برای تبدیل شدن به یک اداره مستقل نیاز داشت.
عبدالحمید تماری افزود: از تمام همکارانم و فرهنگیان آبپخش بخاطر همکاری صمیمانه با اینجانب در این سال‌های سخت تشکر می کنم.
در این آئین از زحمات عبدالحمید تماری تقدیر و اکرم پاپری به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش معارفه شد.
گفتنی است در پایان این مراسم، توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان، بخشدار،شهردار و کارکنان آموزش و پرورش آبپخش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رئیس سابق اداره آموزش و پرورش آبپخش تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار