معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: کودک ربایی در زاهدان شایعه است

زاهدان (پانا) - معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کودک ربایی گسترده در زاهدان به هیچ عنوان صحت ندارد و از اساس این خبر در فضای مجازی شایعه و دروغ است زیرا تاکنون هیچ شکایت و پرونده ای مبنی بر کودک ربایی در کلانتریهای زاهدان تشکیل نشده است.

کد مطلب: ۸۳۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: کودک ربایی در زاهدان شایعه است

محمد هادی مرعشی اظهار کرد: این شایعه چند روزیست که توسط برخی افراد مغرض و احیانا هدایت شده از سوی دشمنان در فضای مجازی دامن زده شده که دستگاههای دست اندرکار در صدد شناسایی و برخورد قانونی با مسببان و انتشار دهندگان آن هستند.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون هیچ شکایت و پرونده ای مبنی بر کودک ربایی در کلانتریهای زاهدان تشکیل نشده است.
وی بیان کرد: امنیت موجود در استان سبب خشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و ملت ایران شده و از هر راهی درصدد مخدوش کردن این امنیت هستند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار تصریح کرد: دستگاههای امنیتی و انتظامی با تمام توان در تلاش برای حفظ جان و مال و ناموس مردم هستند و با همکاری خوب مردم دسیسه های دشمنانِ وحدت و همبستگی قبایل و طوایف و قشرهای مختلف جامعه را خنثی و با ناامن کنندگان استان بشدت برخورد خواهند کرد.
مرعشی ادامه داد: مرزبانان غیور ایران اسلامی در مرزها و نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج در شهرها و روستاها از امنیت موجود حفاظت کرده و روز به روز برای تثبیت امنیت پایدار تلاش می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار