معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر خبر داد؛

کسب دو رتبه کشوری درجشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

بوشهر ( پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی دبیران استان بوشهر دو رتبه برتر کشوری کسب کردند.

کد مطلب: ۸۳۳۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه کشوری درجشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی امسال نیز مانند سال های گذشته با جدیت در شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد .

فتحی افزود : آموزش و پرورش استان بوشهر در چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی دو رتبه برتر کشوری کسب کرد .

وی اظهار داشت: اعظم میرشکاری در پایه تحصیلی هفتم با عنوان اثر «تفکر در تفکر» رتبه اول کشوری و مهناز بازیاری با عنوان اثر «من کیستم» در پایه هفتم رتبه چهارم کشوری جشنواره تفکر و سبک زندگی را کسب کردند.

ویتصریح نمود : بیش از 100 اثر در شهرستان ها و مناطق استان مورد بررسی قرار گرفت و 30 اثر برتر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد.

فتحی خاطرنشان کرد:آثار ارسالی به دبیرخانه استانی جشنواره توسط داوران مورد داوری و بررسی قرار گرفت و در نهایت از هر پایه یک اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: جشنواره تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا برای مربیان و معاونین پرورشی،مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی با شیوه های فعال تدریس آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار