پایان داوری جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی در دبیرخانه کشوری

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت داوری 300 اثر رسیده به هشتمین جشنواره کشوری الگوهای برترتدریس درس تفکرو سبک زندگی در دبیرخانه کشوری مستقر در این استان با معرفی 40 اثر برتر به وزارت به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان داوری جشنواره الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی در دبیرخانه کشوری

محمود حقدوست اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب کردن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها، ترغیب و تشویق دبیران به استفاده از روش‌های مختلف، خلاق و فعال یاددهی ـ یادگیری، شناسایی و ترویج روش‌های نوین یاددهی ـ یادگیری، بسط و گسترش آن، فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا جهت کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه‌بر کاربست روش‌های تدریس فعال و مؤثر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی، مشاوران و در چهار مرحله مدرسه، شهرستان/منطقه برگزار شده است.

حقدوست اضافه کرد: درس‌های سراب و سبک‌های ارتباطی ما با دیگران چگونه است؟ در پایه هفتم و درس‌های خط‌کش و مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟ در پایه هشتم موضوعات این جشنواره بوده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر میزبان دبیرخانه کشوری هشتمین دوره جشنواره بوده است، ادامه داد: 300 اثر به سراسر کشور در این دبیرخانه دریافت شده است که پس از بررسی همه آثار توسط تیم داوری 40 اثر برتر به وزارت برای انتخاب 20 اثر نهایی ارسال شده است.

حقدوست در پایان گفت: نتایج نهایی این جشنواره توسط اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار