برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان در شهر قدس

شهر قدس (پانا) - مسابقات مچ اندازی ویژه بانوان توسط هیات پرورش اندام شهرقدس و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مسابقات مچ اندازی بانوان در شهر قدس

این مسابقات با حضور معاون امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهر قدس، نائب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و با شرکت بیش از ۵۰ نفر با داروری لیلا فاضلی، فاطمه هاشمی، حمیرا مشاهیان یار، ماهرخ احمدپناه و فاطمه رضایی برگزار شد.
در حاشیه برگزاری مسابقات، نائب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رشته مچ اندازی یکی از رشته های بدنسازی است و امسال سال دومی می باشد که مسابقات قهرمانی باشگاه ها را برگزار می کنیم و اولین دوره سال گذشته در کرمانشاه بود و این دوره در استان کرمان میباشدو به همین دلیل است که تمامی استان ها در تکاپوی برگزاری مسابقات داخلی هستند واستان تهران نیز در حال برگزاری این مسابقات است و امروز شاهد مسابقات درشهر قدس هستیم.
وی در ادامه افزود: مسابقات استانی تهران در ۲۲ تیرماه میباشدکه نفرات برگزیده در این مسابقات را به مسابقات کشوری ودر مرداد ماه ، اعزام می کنیم و در این رشته ۸ وزن وجود دارد که هشت نفر چپ دست و هشت نفر راست دست شرکت می کنند و در هر تیم یک مربی، سرپرست و داور تیم را همراهی می کنند.
مرزوقی گفت: رشته مچ اندازی یکی از رشته هایی است که بانوان در رده سنی های مختلف می توانند شرکت کنند و همچنین می بایست از نظر جسمانی آمادگی لازم را داشته باشندوبه دلیل آسیب دیدگی که در این رشته وجود دارد شرکت کننده ها حتما باید کارت بیمه داشته باشند و آزمایش تراکم استخوان را با تایید پزشک معتمد ماباید انجام بدهند تا شاهد کمترین آسیب دیدگی در مسابقات باشیم.

/ خبرنگار :علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار