جلسه کمیته فنی والیبال نوجوانان آسیا برگزار شد

تبریز (پانا) - جلسه کمیته فنی مسابقات والیبال نوجوانان آسیا امروز در محل همایش های هتل گسترش تبریز با حضور دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر احمد ضیایی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته فنی  والیبال نوجوانان آسیا برگزار شد

جلسه جنرال تکنیکال میتینگ امروز عصر در هتل گسترش برگزار شد که نماینده تیم‌های شرکت کننده هم در این جلسه حضور داشتند. تیم‌های ایران، تایلند، ازبکستان، هنگ کنگ، سریلانکا، استرالیا، چین تایپه، چین، کره جنوبی، ژاپن، ترکمنستان، قطر، پاکستان، عمان، نیوزیلند، مالزی، قزاقستان و هند در این رقابت‌ها حضور دارند.
در ابتدای این جلسه، ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در جمع حاضران جلسه اظهار داشت: عرض خیر مقدم دارم خدمت تمامی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات، امیدوارم در تبریز روزهای خوبی داشته باشند. از طرف استاندار آذربایجان‌شرقی حضور کمیته کنترل فدارسیون را در این مسابقات خیر مقدم می‌دارم.
وی ادامه داد: از طرف جامعه ورزشی استان خدمت ضیایی خیر مقدم می‌گویم که در رابطه با میزبانی تبریزی که در میزبان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است، تشکر کنم. امیدوارم روزهای شاد و خوبی را در تبریز سپری کنید.
بعد از صحبت‌های بهتاج و دکتر احمد ضیایی رئیس فدارسیون والیبال ایران، نوبت به معرفی مسئولان برگزارکننده حاضر در این رقابت‌ها رسید و سپس بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ها معرفی شدند.
ابراهیم فیروزی به عنوان دبیر ستاد برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا، عوامل برگزاری مسابقات را به تیم‌های حاضر در جلسه معرفی کرد و در ادامه نوبت به معرفی مسئولان تیم‌ها رسید و حتی نماینده نیوزیلند هم برای تیم‌های شرکت کننده کری خواند که باعث خنده حاضران شد.
دکتر احمد ضیایی رئیس فدارسیون والیببال، ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، سعید درخشنده از ایران به عنوان رئیس کمیته کنترل، جکسوآن توچارین از تایلند به عنوان ناظر فنی، احمدمهدی کاظم از عراق، امیدوار حاتمی از ایران و سامپورن سادتیسوپورن از تایلند به عنوان نمایندگان کمیته فنی، سونگساک چارین پونگ از تایلند به عنوان ناظر داوران، عبدالله آلنزی از کویت و مسعود یزدان‌پناه به عنوان نماینده کمیته داوران، دکتر غلامرضا نوروزی به عنوان ناظر پزشکی، مریم حسابی از ایران ناظر رسانه‌ای مسابقات، مرتضی افجه‌ای از ایران ناظر VIS و پی هونگ هاکاتانا پراچونگ کیتپانیچ از کشور تایلند به عنوان عکاس رسمی مسابقات اعضای کمیته مسابقات را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار