رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر خبر داد:

اعطای مجوز تاسیس 4 مدرسه غیرانتفاعی در دیر

بوشهر/ دیر (پانا) _ رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش و تراکم بالای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، مجوز تاسیس 4 مدرسه جدید غیرانتفاعی صادر شد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعطای مجوز تاسیس 4 مدرسه غیرانتفاعی در دیر

احمد عبدالله‌زاده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: دانش‌آموزان شهرستان دیر در رشته‌هایی مانند نمایش‌نامه‌خوانی، نقالی، تک‌نوازی و وبلاگ‌نویسی رتبه برتر استان را کسب کرده‌اند و با اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز قطعا در این بخش نیز رتبه‌های خوبی بدست می آورند.

وی افزود: امسال 803 نفر داوطلب از شهرستان دیر در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که نسبت به سال گذشته افزایش یافته و 70 نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری کنکور همکاری دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر در رابطه با برنامه‌های اوقات فراغت تابستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری، قرآنی ، ورزشی و طرح هجرت صورت گرفته است.

عبدالله‌زاده افزود: سال گذشته اعتبار خوبی از سوی کمیته برنامه‌ریزی برای طرح هجرت اختصاص داده شد که امیدواریم امسال نیز این گونه باشد.

وی عنوان کرد: بدلیل افزایش تراکم دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی و کلاس‌های درس در هنرستان‌ها با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر یادآور شد: امسال نوبت‌دهی در پایگاه‌های سنجش به صورت سامانه‌ای است که مراجعه یک‌هزار و 300 دانش آموز سال اولی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

عبدالله‌زاده از اعطای مجوز به 4 مدرسه غیرانتفاعی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش و تراکم بالای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی توجه به مدارس غیردولتی می‌تواند بخشی از مشکلات را کاهش دهد.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در مصونیت دانش‌آموزان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی دارند که انتظار می‌رود در این بخش با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر خواستار تخصیص اعتبار جهت تجهیز مدارس به ویژه کارگاه‌های هنرستان‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار