رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح کرد: لزوم ایجاد اتحاد فکری و عملی دولت و تولیدکنندگان در جهت تقویت تولید ملی

کرج (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از شرکت آذین خودرو تولید کننده انواع قطعات خودرو بازدید نمود.

کد مطلب: ۸۳۱۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح کرد: لزوم  ایجاد اتحاد فکری و عملی دولت و تولیدکنندگان در جهت تقویت تولید ملی

جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان، در جریان این بازدید و در گفت و گو با مدیران آذین خودرو ضمن تاکید بر نقش پررنگ و سازنده همه تولید کنندگان در توسعه همه جانبه کشور اظهار داشت: امروز بهره گیری از دانش، توان و تجربه صنعتگران بزرگ استان برای توسعه امور اقتصادی استان یک ضرورت غیر قابل انکار است.

وی گفت: برای تقویت تولید ملی باید میان همه ارکان دولت و تولید کنندگان اتحاد فکری و عملی به وجود آید.

شاهمرادی افزود: اولویت کنونی سازمان، اجماع نظر و اعمال دیدگاه همه بزرگان عرصه صنعت در روند امور و تصمیمات مقتضی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به تلاش و همت همه تولید کنندگان قدر می نهیم و تمام انرژی خود را صرف بهینه سازی شرایط خواهیم نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: مجموعه های صنعتی مانند آذین خودرو افتخار استان و کشورمان هستند که باید برای توسعه و پیشرفت هر روزه آن ها همه انرژی و تلاش خود را بکار بندیم.

لازم به توضیح است، شرکت آذین خودرو در سال ۱۳۷۰ به منظور تولید قطعات تزئینی انواع خودرو به ویژه خودرو های سواری راه اندازی شده و هم اکنون با اشتغال بالغ بر 5400 نفر در 17 شرکت فعال در مجموعه، فناوری های کاملا به روز و مدرن آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی را در بخش های مختلف تولیدی مورد استفاده قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار