با حضورمدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ؛

یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان در شهرری برگزار شد

شهرری (پانا) - برنامه یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در سالن همایش های فدک برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان در شهرری برگزار شد

برنامه یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان ، با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری ، روسای انجمن اولیا و مربیان ، کارشناسان انجمن اولیا در مناطق ، مدیران مراکز مشاوره خانواده پیوند ، اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان استان و مدیران مدارس در سالن همایش های فدک ناحیه 2 ری برگزار شد.

عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در جمع شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهرستانهای استان تهران گفت : هدف ما از اجرای طرح یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان توجه ویژه به کارکردها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان است .

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش به اجرای سیاست مدرسه محوری ، تاکید کرد: در همین راستا در صدد ارتقای جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس هستیم و باید اولیای دانش آموزان حضور و نقش پررنگتری را در مدرسه و امر تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته باشند.

گفتنی است ،در برنامه ی یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان از یکی از مدارس ومرکز مشاوره پیوند ناحیه 2 شهر ری بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار