انفجار خط لوله گاز در میدان مطهری قم/حادثه تلفات جانی نداشت

قم (پانا)- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: انفجار خط لوله اصلی گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب شدن چند باب مغازه در این محل شد ولی خوشبختانه با توجه به رخ دادن این حادثه در ساعات اولیه صبح، تا این لحظه تلفات نداشته است.

کد مطلب: ۸۲۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
انفجار خط لوله گاز در میدان مطهری قم/حادثه تلفات جانی نداشت

عباس جعفری اظهار داشت: نشت لوله آب در این محل منجر به خالی شدن زیرلوله گاز شده و همین مسئله منجر به شکستگی لوله گاز و وقوع انفجار شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حادثه انفجار در میدان شهید مطهری قم اظهار کرد: ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شده که در میدان مطهری ابتدای خیابان حائری قسمتی از زمین نشست کرده است.
وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رفتند چرا که یکی از مغازه‌ها دچار آتش سوزی شده بود. در حین اطفا نشست گاز شدیدی همراه با انفجار رخ داد که موجب تخریب یک مغازه آبمیوه فروشی شد.
وی خاطر نشان کرد: به جهت مسایل ایمنی ، از همان ابتدا مسیر عبور و مرور بسته شده تا ایمنی شهروندان به خطر نیفتد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ایمن‌سازی اطراف محل حادثه از جمله تیر برق و درختان گفت: در حال تصمیم‌گیری برای آواربرداری هستیم تا در صورتی که کسی زیر آوار بوده وی را نجات دهیم.
وی با اشاره به اینکه منطقه از لحاظ عملیاتی ایمن نیست، خاطرنشان کرد: این حادثه دیوار به دیوار مترو رخ داده و نشت لوله گاز و آب در آن مشهود است اما نمی‌توانیم در شرایط کنونی علت دقیق این حادثه را تشخیص دهیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این حادثه مربوط به مترو نبوده و فعالیت پروژه در این بخش پایان یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار