مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

رشد 30 درصدی دانش آموزان مقطع متوسطه در شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 97 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ، در سالن همایش آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد 30 درصدی دانش آموزان مقطع متوسطه در شهرستان های استان تهران

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: در حالی امتحانات خردادماه را امسال به پایان می بریم که با یک تحول بزرگ در چگونگی برگزاری امتحانات و تکثیر سوالات مواجه بودیم و آموزش و پرورش توانست از یک شیوه سنتی 50 ساله عبور کرده و به جای تمرکز در حوزه تکثیر ، به تمرکز بیشتر در حوزه اجرا بپردازد.

وی با اشاره به اینکه در این روش جدید سوالات بدون واسطه و در محل حوزه امتحانات با استفاده از کد رمز باز گشایی و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد ، تاکید کرد: برگزاری این شیوه جدید نیازمند فراهم نمودن تجهیزات و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم می باشد که باید جهت سال تحصیلی آینده فراهم گردد.

فولادوند ،در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات منظم پروژه مهراز بهمن ماه سال 96 در شهرستان های استان تهران ، اظهار داشت : در سال تحصیلی پیش رو با رشد 30 درصدی دانش آموزان مقطع متوسطه در شهرستان های استان تهران روبرو هستیم که نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و همه جانبه در این زمینه می باشیم .

این مقام مسئول ادامه داد: سالانه 1 هزار کلاس درس جدید جهت افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان های استان تهران نیاز می باشد که در این راستا باید اقدامات قابل توجهی از سوی مسئولین صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به کمبود بیش از 11 هزار و 500 نیروی انسانی در شهرستان های استان تهران تصریح کرد: مدیریت درست منابع انسانی در دستور جدی این اداره کل قرار گرفته و با برون سپاری بخش هایی از فنی و حرفه ای و همچنین تقاضا از همکاران محترم در شرف بازنشستگی ، تلاش کرده ایم تا بتوانیم این کمبودها را جبران نموده و مهری توام با شادی و نشاط را برای دانش آموزان عزیز رقم بزنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار