رئیس شورای اسلامی شهر قدس:

روشنایی معابر باید در اولویت امور اداره برق شهرقدس باشد

شهر قدس (پانا ) - رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به اهمیت روشنایی در تامین امنیت، گفت: اداره برق باید روشنایی معابر را در اولویت امور خود قرار دهد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
روشنایی معابر باید در اولویت امور اداره برق شهرقدس باشد

محسن عسگری در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور رئیس اداره برق شهربرگزار شد، گفت: با توجه به مراجعات مکرر و نارضایتی شهروندان از روشنایی معابر و همچنین قطعی برق در برخی نقاط شهر از مسوولان اداره برق دعوت بعمل آمد تا با بررسی مسایل و مشکلات راهکاری سریع برای رفع مشکلات و در نهایت آسایش و رفاه شهروندان ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: اصلاح وضعیت روشنایی معابر و کاهش خاموشی ها یک خواسته عمومی در شهر است و از اداره برق انتظار می رود که همچون شهرهای مجاور روشنایی سطح شهر را افزایش داده تا در نتیجه این روشنایی شاهد افزایش امنیت و کاهش برخی بزهکاری ها در شب باشیم.

عسگری اظهار داشت: علاوه بر روشنایی معابر، جابه‌جایی تیرهای برق موجود در معابر، وجود تیربرق‌های مزاحم در برخی معابر، عدم ایمنی در برخی ترانس‌های برق موجود در معابر و ... از دیگر مشکلاتی است که شهروندان شهر قدس با آنها روبه‌رو هستند.

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: خوشبختانه اداره برق همواره با اعضای شورا همکاری داشته و در هر موردی که پیش‌آمده تلاش کرده تا خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهد اما هنوز مشکلات بسیاری در سطح شهر وجود دارد، انتظار می‌رود اداره برق شهرستان قدس در این موارد اهتمام بیشتری داشته باشد تا شهروندان در این خصوص نیز از آرامش خاطر بیشتری برخوردار شوند.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار