104 روز پس از اعلام آن چند روز؛ چُرت بهاری دنباله‌دار در فدراسیون تکواندو

تهران (پانا) – تنها 104 روز از ساعت ده صبح هشتم اسفند می‌گذرد، روزی که سخنگوی فدراسیون تکواندو اعلام کرد تا چند روز آینده مدیر تیم‌های ملی تکواندو مشخص می‌شود؛ اما همچنان خبری از معرفی این فرد نیست. ظاهراً چند روز مورد نظر در فدراسیون تکواندو به موعد خود نرسیده است.

کد مطلب: ۸۲۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
104 روز پس از اعلام آن چند روز؛ چُرت بهاری دنباله‌دار در فدراسیون تکواندو

هشتم اسفند سال 1396 بود که سیروس رضایی، سخنگوی فدراسیون تکواندو، اعلام کرد تا چند روز آینده کمیته فنی تشکیل و مدیر تیم‌های ملی مشخص می‌شود اما همچنان زمان در حالی گذر است و چند روز آینده‌ای که آقای سخنگو وعده آن را داده هنوز نرسیده است.

قبل از اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام زمزمه‌های حضور هادی ساعی و حسن ذوالقدر به عنوان مدیر تیم‌های ملی به گوش می‌رسید. البته ساعی به دلیل حضور آرش فرهادیان در سمت رئیس سازمان تیم‌های ملی به طور رسمی اعلام کرد با «آدم‌های کوچک» کار نمی‌کند و فدراسیون تنها به او تعارف زده است. ذوالقدر هم قبل از مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد که فدراسیون با او وارد مذاکره شده اما همه چیز به بعد از مسابقات قهرمانی آسیا موکول شده و فعلاً در مورد جزئیات حرفی زده نشده است.

تیم ملی کارش در مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه‌ای ضعیف و کسب تنها یک مدال طلا در هفتم خرداد به پایان رسید و حالا چهارده روز از پایان این رقابت‌ها با ناکامی بزرگ تکواندو ایران می‌گذرد و اهالی تکواندو همچنان منتظر هستند تا تکلیف مدیر تیم‌های ملی مشخص شود. اصولاً مشخص نیست چرا سید محمد پولادگر که 170 روز از ریاست چندباره‌اش در فدراسیون تکواندو طی شده است همچنان تکلیف مدیر تیم‌های ملی را مشخص نمی‌کند. این بلاتکلیفی در شرایطی است که بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را پیش رو داریم و تیم با نتایجی که در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده نگرانی‌های عمیقی در بین اهالی تکواندو ایجاد کرده و به خوبی مشخص است به یک مدیر فنی قوی در کنار خودش نیاز دارد.

البته در این میان تکلیف آرش فرهادیان هم در هاله‌ای از ابهام است. او که به مسابقات قهرمانی آسیا هم نرفته بود در گفت‌وگو با پانا علت عدم حضورش در این مسابقات را به دلیل مشغله کاری خواند اما شنیده‌ها مبنی بر این است که او قرار است به سمت قبلی خود یعنی مسئول کمیته استان‌های فدراسیون تکواندو برگردد. البته شایعه دبیری فرهادیان در فدراسیون هم به گوش می‌رسد و معلوم نیست چقدر این حرف‌ها پایه و اساس حقیقی داشته باشند. البته وی بارها اعلام کرده است اصراری بر ابقای خودش در سمت مدیر سازمان تیم‌های ملی ندارد.

آن چه که مشخص است با شرایط فعلی و ادامه این بلاتکلیفی ممکن است تکواندو باز هم به حاشیه کشیده شود و اتفاقات و درگیری‌های قبل از المپیک ریو که باعث شد مدال المپیک از دست تکواندوکاران ایرانی خارج شود اینبار در بازی‌های آسیایی تکرار شود و در جاکارتا شاید بدترین نتیجه تکواندو ایران طی دوره‌های اخیر ثبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار