استاندار البرز: کارگزاران نظام باید رهروان راستین بنیان گذار کبیر انقلاب باشند

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای امام راحل (ره) داشته باشیم .

کد مطلب: ۸۲۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: کارگزاران نظام باید رهروان راستین بنیان گذار کبیر انقلاب باشند

محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) که با حضور مشاور وزیرامورخارجه در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام و تسلیت بمناسبت ایام سوگواره شهادت امام علی (ع) و رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب افزود: امروز ما به یاد امام راحل (ره) گرد هم آمدیم.

وی با بیان اینکه استانداری البرز به نوعی میزبان برگزاری این مراسم بود ادامه داد: حضور و استقبال مردمی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب برای پاسداشت ارزش ها و آرمان های آن اندیشمند فرزانه بسیار چشمگیر است. نجفی گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای امام راحل (ره) داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند.

وی افزود: در آن ایام که انقلاب اسلامی با رهبری های آن پیر فرزانه به ثمر رسید، سال آخر دانشگاه را می گذراندم و در جمع مستقبلان امام خمینی (ره) حضور داشته و همچنان نیز به عنوان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی، افتخار شاگردی مکتب حضرت امام (ره) را دارم.

استاندار البرز اضافه کرد: تمامی ما کارگزاران نظام، درصدد رهرویی اندیشه های ناب امام (ره) هستیم و باید با اهتمام ویژه ای به دنبال حل موانع و مسائل کشور، احیای اسلام ناب، جلب رضایت خدا و مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار