امام جمعه اسفدن:

امام خمینی(ره) اسلام را از غربت و ذلت نجات داد/روز قدس امسال کم نظیر خواهد بود

قاین (پانا) ـ امام جمعه اسفدن گفت:امسال یک روز قدس کم‌نظیر نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت و روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و مردم مظلوم عالم، انزجار خود را از مثلث شوم آمریکا اسرائیل و آل سعود اعلام خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی(ره) اسلام را از غربت و ذلت نجات داد/روز قدس امسال کم نظیر خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی امام جمعه اسفدن در خطبه های این هفته نماز جمعه به یک شنبه ۱۳ خرداد مصادف با هجدهم رمضان اولین شب قدر اشاره کرد و گفت: سعی کنیم خودمان را برای عبادت و استفاده بیشتر از این شبهای پر برکت که در حقیقت قلب ماه مبارک رمضان می باشد آماده کنیم

وی با بیان اینکه شب قدر،شب بیدار شدن از غفلت ها و شفای بیماری های اخلاقی و اجتماعی است گفت : لیالی که خود قرآن می‌فرماید لیالی مبارکی است پس از هزار ماه بهتر است و مقدرات سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد

امام جمعه اسفدن در بخشی دیگر از سخنان خود به دوشنبه ۱۴ و سه شنبه پانزده خرداد اشاره کرد و افزود:این روزها یادآور دو حادثه بزرگ در تاریخ معاصر ماست که یکی سرآغازی بر حماسه جاوید و دیگری پایانی بر عمر با برکت امام راحل می باشد.

وی گفت: قیام ۱۵ خرداد طلعیه انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز است که از حوزه علمیه قم شروع شد و به سایر حوزه ها و دانشگاه و قشرهای ملت رسید و مفتاح نجات اسلام شد و پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ را به ارمغان آورد و امروز با اقتدار و عزت بر بام منطقه جهان ایستاده است

حجت الاسلام عبدالهی به دومین حادثه تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و بیان داشت: حادثه دوم سالروز ارتحال ملکوتی امام ،روزی که امام بزرگوار با دلی آرام و قلبی مطمئن به سوی معبود شتافت و امت اسلامی را داغدار کرد.

وی گفت: امام اسلام را از غربت و ذلت نجات داد و به اسلام و مسلمین روح تازه ای دمیده شد و اسلام ناب محمدی را احیا کرد .

خطیب جمعه اسفدن با بیان اینکه امروز آن امام سفر کرده در میان ما نیست ولی آرمانهای مقدس او توصیه های او به ویژه وصیت نامه سیاسی الهی در اختیار ماست که باید چراغ راه آینده باشد اظهار داشت: امام میراث فرهنگی نیست که فراموش شود امام زنده است راه ،خط و آرمان های والای امام زنده است و عزت ما در پیمودن راه امام است. راهی که امام همواره بر آن تاکید داشت .

امام جمعه اسفدن حفظ و تقویت انقلاب ،مبارزه با استکبار بخصوص شیطان بزرگ آمریکا و طرفداری جدی از محرومان و مستضعفان از جمله اصول راه امام (ره) دانست و خاطر نشان کرد: این‌ها گوشه‌ای ازراه و اهداف انقلاب امام بود که ما نیز عهد و پیمان می‌بندیم این راه را با پرچمداری ولی فقیه مقام عظمای ولایت تا رساندن به دولت کریمه امام زمان(عج) ادامه دهیم.

وی گفت: وظیفه همه ماست که با توکل به خدا، وحدت و همبستگی حرکت عظیمی را که امام ما آغاز کرده است با قدرت و قاطعیت ادامه دهیم زیرا راه امام راه ماست .

امام جمعه اسفدن در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان به ولایت و زعامت این ملت اشاره کرد و افزود: در اوج اندوه و ماتم از دست دادن رهبر کبیر انقلاب خبرگان ملت رهبر جدید انقلاب را به امت معرفی کردند که این انتخاب شایسته،مرهمی بر دل های عزادار بود.

وی گفت:در حقیقت با انتخاب مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام (ره) از امامی به امامی دیگر روی کردند که با اقتدار کامل اهداف امام بزرگوار ما عملی کرده است

وی درپایان به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: قطعا امسال یک روز قدس کم‌نظیر نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت چرا که با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و خیانت صهیونیست‌ها به اهالی نوار غزه و اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل وعهد شکنی های آمریکا روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و مردم مظلوم عالم، انزجار خود را از مثلث شوم آمریکا اسرائیل و آل سعود اعلام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار