80 هزار واحد صنفی و صنعتی در استان البرز فعالیت دارند

کرج (پانا) - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه البرز در بین استان‌های صنعتی کشور قرار دارد،گفت:۴۵ درصد اشتغال استان البرز در بخش صنایع است.

کد مطلب: ۸۲۶۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
80 هزار واحد صنفی و صنعتی در استان البرز فعالیت دارند

جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار داشت: نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت در هر استانی برای توسعه اقتصادی آن منطقه کاملاً حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه این جایگاه و موقعیت در استان البرز به دلیل شاخص های ویژه ای نسبت به سایر استان ها بسیار متفاوت‌تر است، افزود: این استان با سهم 45 درصدی از مجموع استان اشتغال در بخش صنعت می توان به اهمیت آن پی برد.

وی با اشاره به اینکه نقش دستگاه صنعت و بخش خصوصی برای تولیدکنندگان و صنعتکاران حائز اهمیت است، ادامه داد: 80 هزار واحد صنفی و صنعتی در استان البرز فعالیت دارند که این موضوع کار را برای ما بسیار پر اهمیت تر و جدی تر می نماید.

شاهمرادی با بیان اینکه درون زایی اقتصاد با تکیه بر بخش خصوصی و کمک و حمایت به آن‌ها مهم و تاثیرگذار است، گفت: ما دست کمک خود را به سوی تمام تولیدکنندگان، صنعت کاران، اصناف و معدنکاران استان البرز دراز کرده و انتظار همراهی و همکاری دوجانبه موثری داریم.

وی تاکید نمود: اتاق فکر بخش خصوصی و دولت برای حمایت و کمک از صنعت کاران و تولید کنندگان باید تشکیل و نتایج آن بکار گرفته شود تا شهد رونق بیش از پیش این حوزه در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار