فرماندار اسلامشهر خبر داد:

اهدای ۲۵۰ میلیون تومان کمکهای خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمددر اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-فرماندار اسلامشهر گفت:در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دویست و پنجاه میلیون تومان توسط خیرین اسلامشهر جمع آوری شد.

کد مطلب: ۸۲۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۲۵۰ میلیون تومان کمکهای خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمددر اسلامشهر

امیر اله حقیقی در سخنانی در مراسم گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمددر تالار باغ زندگی اسلامشهر، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: مردم و خیرین اسلامشهر که همواره در یاری رسانی به نیازمندان پیشتاز هستند یک بار دیگر با جمع آوری کمک های نقدی خود برای آزادی زندانیان اسلامشهری دل خانواده های آنان را شاد کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان به مناسبت های مختلف مراسم گلریزان در اسلامشهر برگزار می شود، گفت: در سال گذشته نیز با کمک هایی که جمع آوری شد ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد اسلامشهر از زندان آزاد شدند.
حقیقی در رابطه با آسیب های مختلفی که در زمان نبود سرپرست یک خانواده فرزندان آن خانواده را تهدید می کند،تاکید کرد: نگاه خانواده زندانیان جرائم غیر عمد به این مراسم است و ان شاءا... با جمع آوری کمک های خیرین، تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان آزاد شده و دل خانواده آنان نیز شاد خواهد شد.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه امروز مشارکت در امور خیر و کمک به دیگران در شهرستان اسلامشهر به یک فرهنگ نیک تبدیل شده است، عنوان کرد: خیرین مؤمن و خداجوی اسلامشهر همیشه در کار خیر پیش‌قدم بوده و مشارکت ویژه‌ای دارند که این امر قابل تقدیر است.
شایان ذکر است ،در این مراسم حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران حضور داشتند،

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار