معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس البرز در پایان خردادماه 97

کرج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در پایان خردادماه 97 خبر داد وگفت: آزمونی تحت عنوان « آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس » در روز چهارشنبه 30خرداد ماه 1397 از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس LTMS.medu.ir برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۵۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس البرز در پایان خردادماه 97

حسین رحمانیان با اعلام این خبر افزود: آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس از متقاضیان پذیرش مدیریت واحد آموزشی که در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شرکت نموده اند برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اطمینان از اطلاع رسانی به همة افراد ذینفع مورد تأکید مجدد است؛

  1. آزمون تحت عنوان « آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس » در روز چهارشنبه 30خرداد ماه 1397 از ساعت 9 الی 19 طبق جدول مندرج در بند 2 این دستورالعمل ، حداکثر در چهار گروه در سراسر کشور از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرسLTMS.medu.ir برگزار خواهد شد؛ در این خصوص کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ترتیبی اتخاذ فرمایند تا به همة واجدین شرایط که اسامی آنان در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به آدرس entekhab.medu.ir درج می باشد، اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد.
  2. منابع و محتوای این آزمون در سامانه های وزارت آموزش و پرورش به آدرس های مذکور بارگذاری شده و برای همة داوطلبان واجد شرایط قابل دسترسی است.
  3. از نمره آزمون برای ورود داوطلب به مرحلۀ بعدی ضروری است؛ پاسخ غلط، نمره منفی تعلق نمی­گیرد؛ کسب حداقل 40% پاسخ می­دهد؛ مدت آزمون 100 دقیقه تعیین شده و به) هر داوطلب به 100 سؤال در 10 محور (مطابق جدول شماره 4 پیوست1-3-
  4. نمره آزمون پس از اجرا در سامانۀ LTMS قابل دریافت می باشد.
  5. این آزمون در مراکز ویژه ای که تحت عنوان مراکز آزمون(Test center) در هر یک از مناطق آموزش و پرورش ایجاد می شود، به صورت حضوری و حداکثر درچهار گروه برای هر مرکز طبق جدول ذیل و به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد؛ لذا لازم است مناطق آموزش و پرورش با پشتیبانی ادارات کل استانها نسبت به ایجاد و تجهیز مراکز آزمون با خصوصیات مندرج در جداول شماره 2 و 3 پیوست و متناسب با آمار شرکت کنندگان در آزمون مطابق جدول شماره 1 (ضمیمه این دستور العمل) اقدام مقتضی و عاجل به­ عمل آورند. این مراکز با مسئولیت معاون پژوهش و برنامه ریزی و همکاری کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس دایر و نسبت به برگزاری آزمون اقدام می نماید.
جدول زمانبندی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران
ردیف گروه آزمون تاریخ اجرای آزمون ساعت
1 آزمون گروه 1 30 خرداد 97 9 الی 11
2 آزمون گروه 2 30 خرداد 97 11 الی 13
3 آزمون گروه 3 30 خرداد 97 15 الی 17
4 آزمون گروه 4 30 خرداد 97 17 الی 19

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار