مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل:

35 مرکز خرید گندم و جو در استان اردبیل دایر شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: 35 مرکز خرید گندم و جو در نقاط مختلف استان مطابق سال های گذشته دایر و آماده خرید محصول کشاورزان شدند.

کد مطلب: ۸۲۴۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
35 مرکز خرید گندم و جو در استان اردبیل دایر شد

غلامرضا میرزا حسینی اظهارکرد: امکانات لازم از قبیل رطویت سنجی، نصب دوربین در محوطه ها و باسکول مکانیزه در تمامی مراکز خرید فراهم شده و این مراکز بصورت 24 ساعته آماده خرید گندم و جو کشاورزان خواهند بود .
وی اظهار کرد: همانطور که در سال های گذشته کشاورزان از نحوه خرید رضایت داشتند امسال هم سعی شده آنها از نحوه عملکرد مباشران مراکز خرید رضایت داشته باشند .
وی گفت: هرچند مراکز خرید به اندازه کافی برای خرید گندم و جو دایر شده ولی با این حال انبارهای پشتیبان هم پیش بینی شده که در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد شد .
مدیرکل تعاون روستایی استان افزود: نمایندگان تمام دستگاه های ناظر از قبیل استانداری ، فرمانداری ها ،سازمان بازرسی ،تعزیرات حکومتی و بهداشت و درمان در مراکز خرید حضور خواهند داشت .
میرزاحسینی با بیان اینکه گندم تولیدی استان از کیفیت بالایی برخوردار است افزود: بر اساس دستور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان امسال گندم دیم در داخل استان مصرف شده و از استان خارج نخواهد شد .
بگفته مسئولان جهاد کشاورزی استان در سال زراعی جاری 305 هزار هکتار از اراضی استان گندم آبی و دیم کشت شده و پیش بینی می شود در سایه بارندگی های مناسب 610 تا 620 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود .
همچنین قریب یکصد هزار هکتار از مزارع استان به زیر کشت جو آبی و جو رفته است و طبق پیش بینی 166 هزار تن محصول برداشت می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار