در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: بدترین قرعه در لیگ قهرمانان به پرسپولیس رسید اما باید منتظر هنر مربیگری برانکو باشیم  

تهران (پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس برخورد این تیم با الدحیل قطر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدترین رویداد ممکن برای این تیم عنوان کرد.  

کد مطلب: ۸۲۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: بدترین قرعه در لیگ قهرمانان به پرسپولیس رسید اما باید منتظر هنر مربیگری برانکو باشیم  

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا درباره برخورد این تیم با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم پرسپولیس با بدشانسی تمام قرعه به نامش افتاد چرا که امسال سال سختی برای این تیم است. از یک طرف پنجره نقل و انتقالات بسته است و تیم نمی‌تواند بازیکن جدید بگیرد و از طرف دیگر به یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا برخورد کردیم. به طور حتم شرایط سخت است و باید ببینیم پرسپولیس و کادر فنی چه فکری می‌کنند.

وی ادامه داد: به نظرم در شرایط فعلی بهترین کار این است که همین بازیکنان حفظ شوند و پرسپولیس را در این بازی سخت و حساس کمک کنند. اگر قرار باشد بازیکنان هم بروند دیگر باید با تیم امید مقابل الدحیل بازی کنند. در هر حال بازی سخت است و شرایط پرسپولیس هم آن را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس به تأثیر بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت:بازی در ورزشگاه آزادی و حضور هواداران صد در صد خیلی تأثیرگذار است و به بازیکنان روحیه می‌دهد. اما بالاخره باید شرایط خوب هم در تیم مهیا باشد تا بتوان بازی قابل قبولی ارائه داد. البته تیم الدحیل در کار دفاعی کمی ضعف دارد اما در حمله خیلی خوب است بازیکنان ما می‌توانند از این ضعف به سود خود استفاده کنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید برانکو با هنر مربیگری‌اش در این شرایط ویژه چطور پرسپولیس را اداره می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار