امام‌جمعه اسلامشهر:

بعید است اروپاییان بدون آمریکا تصمیم قطعی برای خود در رابطه با برجام بگیرند

اسلامشهر (پانا)- امام‌جمعه اسلامشهر گفت: سه کشور اروپایی درگذشته همراه و فرمان‌بر آمریکایی‌ها بودند بعید به نظر می‌رسد این سه کشور از او جدا شوند و بتوانند بدون آمریکا تصمیم قطعی برای خود در رابطه با برجام بگیرند.

کد مطلب: ۸۲۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بعید است اروپاییان بدون آمریکا تصمیم قطعی برای خود در رابطه با برجام بگیرند

حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه چهارم خردادماه با توصیه به تقوا به ویژگی‌های راه خدا به‌عنوان صراط مستقیم اظهار داشت: اساس همه ادیان الهی یک‌چیز است پیروی از راه خدا و عدم تبعیت از راه‌های غیر خداو امروز راه‌های شیطانی فراوان است و چند صد سایت اعتقادات جوانان ما را هدف گرفته‌اند و کشورهای اروپایی و غربی نیز کسانی وجود دارند که دعوت به خود می‌کنند .

نماینده ولی‌فقیه در اسلامشهر با اشاره به آیه ۱۵۵ سوره مبارک انعام گفت: بر اساس این آیه قرآن کریم کتاب مبارک و بابرکتی است و خطاب به مؤمنان گفته می‌شود از این کتاب پیروی کنید و پرهیزکار باشید شاید مورد رحمت الهی قرار بگیریدو نتیجه اینکه راه فلاح و رستگاری و نجات از گرفتاری‌های دنیوی و اخروی راه خداست در دنیا راه مجسم خداوند و مصداق عینی صراط مستقیم وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) است و خداوند در آیه ۵۲ شورا خطاب به پیامبر می‌فرمایند، مسلماً تو درراه راست هستی.

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به حدیثی در خصوص فضایل ماه مبارک رمضان گفت: امام حسن(ع) در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند،ماه رمضان میان دو ماه شعبان و شوال قرارگرفته است و این ماه، ماهی است که قرآن کریم در آن نازل‌شده، رمضان ماه خدا، ماه برکت، رحمت، توبه، انابه، استغفار، روزه، دعا، دوری از آتش جهنم و رسیدن به بهشت است و هر کس در ماه رمضان آمرزیده نشود تا ماه رمضان سال دیگر آمرزیده نمی‌شود. .

وی در ادامه با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ تاکید کرد: خرمشهر بعد از ۵۷۸ روز اسارت در عملیات بیت‌المقدس آزاد شد و نتایجی داشت که ازجمله آن می‌توان به آزادسازی ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک میهن اسلامی، تعیین ۱۸۴ کیلومتر خط مرزی، گرفتن ۱۹ هزار اسیر و کشته شدن ۱۶ هزار بعثی و انهدام تعداد زیادی از ادوات جنگی دشمن اشاره کردوفتح خرمشهر به تعبیر امام راحل یک افتخار ابدی بود .

امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص شروط ادامه برجام با کشورهای اروپایی گفت: سه کشور اروپایی درگذشته همراه و فرمان‌بر آمریکایی‌ها بودند بعید به نظر می‌رسد این سه کشور از او جدا شوند و بتوانند بدون آمریکا تصمیم قطعی برای خود در رابطه با برجام بگیرندو لذا رهبری فرمودند ،ما منتظر اروپا نمی‌نشینیم و اگر تضمین دادند ادامه خواهیم دادو اگر مأیوس شویم جوانان ما کار خود را از نو شروع خواهند کرد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار