اجرای طرح ضیافت الهی در ٩ بقعه شهرستان ساوجبلاغ

ساوجبلاغ (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح ضیافت الهی در ٩ بقعه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ضیافت الهی در ٩ بقعه شهرستان ساوجبلاغ

محسن سراغی در تشریح این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان، تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه نسل جوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و اجرای نیات واقفین خیراندیش دانست.

وی گفت: ویژه برنامه ضیافت الهی به منظور ایجاد فضای تبلیغی ترویجی معارف قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ افزود: برگزاری مراسم احیاء شبهای پر‌برکت قدر و بقاع متبرکه که در هر شب قدر برگزار می شود، از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی امسال است.

سراغی بیان کرد: غبارروبی، عطرافشانی و آماده‌سازی فضای امامزادگان قبل از ماه مبارک رمضان، برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، برگزاری مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه و همچنین جلسات تفسیر، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه این شهرستان ، برپایی خیمه‌های معرفت و برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزادگان را از جمله برنامه‌های مختلف این طرح اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌های خدیجه کبری(س) مادر امت، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مراسم عزاداری شهادت حضرت امیر المومنین (ع) و شب‌های قدر در بقاع شاخص خبر داد و یادآور شد:در اکثر بقاع متبرکه بعد از نماز مغرب و عشا افطاری ساده با مشارکت خیرین توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار