مدیر جدید آموزش و پرورش آزادشهر معرفی گردید

گرگان(پانا)-درمراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر معارفه و از خدمات مدیر قبلی تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۲۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید آموزش و پرورش آزادشهر معرفی گردید

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم بااشاره به حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در رشد و تعالی و تربیت انسانهای مفید برای جامعه نقش مؤثری دارد و در این راستا ارائه برنامه مناسب و عملیاتی کردن آنها در پیشرفت تحصیلی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر هم ارائه برنامه مناسب توسط مدیران جدید و هماهنگی در اجرای طرح ها و پروژه ها را از مهمترین عوامل انتخاب مدیران جدید بیان کرد و. افزود: این تغییرات همچنان دربرخی از دستگاههای اجرایی دیگرشهرستان نیز تداوم دارد.

مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گزارشی از فعالیت 4 ساله خود در این حوزه را ارائه داد و از عوامل اداری و آموزشی و دستگاههای اجرایی آزادشهر که در طول دوره تصدی مدیریت ایشان با آموزش و پرورش همکاری و تعامل کردند قدردانی کرد.

آنگاه طی حکمی از سوی احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، قربان علی بذرافشان به عنوان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر منصوب شد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان،رئیس اداره روابط عمومی،مسئول مشارکتهای مردمی و کارشناس مسئول آمار و بودجه اداره کل آموزش و پرورش استان از سمت های قبلی بذرافشان است.

مدیرجدید آموزش و پرورش آزادشهر در سخنان خود ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در واگذاری این مسئولیت به ایشان، از همه فرهنگیان خواست تا در انجام این رسالت با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده توام با راهکار مناسب در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش وی را را یاری نمایند.بذرافشان افزود:به عنوان یک نیرویی که متعلق به همین شهرستانم از تمامی ظرفیتهای درون و برون سازمانی در جهت رشد علمی و تربیتی فرزندان این منطقه بهره خواهم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار