تشکیل کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس الزامی می باشد

نطنز/اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز از تشکیل کمیته های بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس الزامی می باشد

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز در گفتگو با خبرنگار پانا از تشکیل کمیته های بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی دانش آموزان و لزوم پر نمودن اوقات فراغت آنها و همچنین وجود مشکلات و معضلات آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و شیوع آن در بین دانش آموزان مدیران می بایست در این مدت با تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی با همکاری اعضای انجمن اولیا و مربیان برنامه ریزی های خود را برای شروع فصل تابستان همچنین آغاز سال تحصیلی انجام دهند .

وی گفت: مدرسه ، به عنوان مهمترین پایگاه و کانون حیات اجتماعی - فرهنگی در جامعه تلقی می شود که با ارائه آموزش در زمینه های گوناگون قادر است نوجوانان را برای زندگی در عصر حاضر که با رنگین کمانی از رفتارهای پرخطر مواجه هستند، آماده نموده و آنها را در برابر رفتارهای پرخطر مقاوم و ایمن نماید.

مدیر آموزش و پرورش نطنز تصریح نمود: همه مسئولین که با مردم و جوانان جامعه سرکار دارند و مردم سخن آن ها را می شنوند، نیز می توانند الگوهای خوبی برای رفتارهای اجتماعی در میان جوانان باشند .

وی افزود: البته اگر آموزش و پرورش بتواند فعالیت های خود را به خوبی انجام دهد، قطعاً نقش بی نظیری را در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار