نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: انتقال ادارات در حیطه اختیارات مدیران اجرایی استان است

سمنان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در واکنش به درخواست مردم سمنان از وی درباره اعتراض به عدم انتقال اداره کل راه به مرکز استان، گفت: این امر در حیطه اختیارات دستگاه‌های اجرایی است.

کد مطلب: ۸۲۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان: انتقال ادارات در حیطه اختیارات مدیران اجرایی استان است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار جمعی از مؤثران سمنانی، با اشاره به اینکه اعتراض مردم شاهرود درباره عدم انتقال اداره کل راه و ترابری از این شهرستان به مرکز استان را شنیدم، همچنین اعتراض مردم مرکز استان را نیز شنیده‌ام، تأکید کرد: نقل‌وانتقال ادارات در حیطه اختیارات دستگاه‌های اجرایی است و من تنها می‌توانم موارد مورد مطالبه مردم را به مسئولان طی نامه‌ای منعکس کنم.

وی افزود: درباره عملکرد امام‌جمعه شاهرود و سخنان او درباره ماندن اداره کل راه و ترابری در این شهرستان نیز باید بگویم ائمه جمعه مستقل از مرکز استان عمل می‌کنند و مرجعی که می‌تواند درباره عملکرد ائمه جمعه نظر دهد، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه است نه بنده.

امام‌جمعه سمنان بیان کرد: اینکه مردم مرکز استان در نماز جمعه نسبت به نوشتن طومار و این مسائل اقدام نکردند جای قدردانی دارد؛ این حرکت عاقلانه‌ای بود که در آن پشیمانی نمی‌بینم.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: امروز استان سمنان نیازمند وحدت بیشتر بین مردم و مسئولان است تا به سمت اهداف تعالی انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداریم.

وی افزود: تقسیمات کشوری مربوط به دولت است و نمایندگان دولت باید به آن بپردازند.

مردم شاهرود در روزهای اخیر نسبت به آنچه شائبه انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان که از حدود ۶۵ سال پیش در این شهرستان بوده، به مرکز استان اعتراضاتی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار