توقف انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به مرکز استان

سمنان (پانا) - موضوع انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شهرستان شاهرود به مرکز استان با دستور رئیس جمهور متوقف شد.

کد مطلب: ۸۲۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توقف انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به مرکز استان

با وجود گذشت بیش از 6 سال از ادغام وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تغییر ساختار ادارات کل استان‌های آن بر اساس ساختار جدید، "سمنان تنها استان در کشور است که همچنان 2 اداره کل مستقل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی دارد که یکی از آنها (راه و ترابری) در شاهرود و دیگری (مسکن و شهرسازی) در مرکز این استان مستقر است.

چندی پیش با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان سمنان، ادغام و فعالیت خود را در سمنان آغاز کند.

پس از آن مردم سمنان با تشکیل کمپین‌های مجازی خواهان اجرای قانون از سوی دولت شدند و مردم شهرستان شاهرود نیز با تجمعات خیابانی و ایجاد کمپین‌های مجازی توقف این اقدام را خواستار شدند.

پس از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ادغام این دو اداره کل و انتقال آن به سمنان، کاظم جلالی نماینده فعلی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس‌جمهوری توقف این اقدام را خواستار شد که رئیس‌جمهوری هم با آن موافقت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار