فعالیت های تیمی ورزشی راهبردی اساسی برای تعلیم مهارت های زندگی است

مشهد (پانا) - آیین تجلیل از معلمین منتخب تربیت بدنی خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های تیمی ورزشی راهبردی اساسی برای تعلیم مهارت های زندگی است

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تجلیل از معلمان منتخب تربیت بدنی استان عنوان کرد:بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت ها تربیتی است و از این جهت توجه به سلامت جسم و روان دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش محسوب می شود.
وی ایجاد روحیه مسئولیت پذیری، قانون مداری، جامعیت پذیری و مشارکت جویی را از جمله کارکردهای فعالیت های ورزشی دانست و افزود:در یک کار تیمی ورزشی می توانیم مهارت های زندگی را به دانش اموزان تعلیم دهیم و روحیه مشارکت در آنان را از این طریق بارور کنیم.
خدابنده ادامه داد:در کنار تمام این موارد توجه به سلامت جسمانی دانش آموزان هم مد نظر است و لذا تاکید برورزش های همگانی دانش آموزی در کنارنخبه پروری در حوزه فعالیت های ورزشی در دستور کار است چرا که معتقدیم دانش آموزان ورزشی امروز قهرمانان فردا در سطوح ملی و جهانی هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر ازفعالیت های همه جانبه حوزه تربیت بدنی در سطح استان تصریح کرد: میانگین سطح تحصیلات آکادمیک در بین مربیان تربیت بدنی از تمام رشته ها بالاتر است و حضور این نیرو های جوان ،متخصص و متعهد باعث شده خراسان رضوی در حوزه فعالیت های ورزشی دانش آموزی در کشور سرآمد باشد.

در این مراسم از زحمات 4 ساله جواد پور جاهد،معاون سابق تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی و همچنین احمدیان،رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار