تشریح جزئیات واژگونی خودروی حامل دانش‌آموزان بانه‌ای

بانه (پانا) - درپی واژگونی خودروی حامل دانش آموزان دبستان بوعلی سینای روستای سماقان، از توابع شهرستان بانه، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان جزئیات حادثه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح جزئیات واژگونی خودروی حامل دانش‌آموزان بانه‌ای

رضا خضری درباره جزئیات این حادثه گفت: ۱۰نفر از دانش آموزان دبستان بوعلی سینای روستای سماقان، از توابع بخش نمشیر شهرستان بانه، روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷ با اخذ مجوز های لازم و رعایت دستورالعمل اردویی و رضایت‌نامه والدین در اردوی آموزشی و تفریحی به مقصد روستاهای اطراف شهرستان شرکت کرده بودند. در هنگام بازگشت چند نفر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردو با اصرار اولیای یکی از دانش‌آموزان و موافقت معلم مدرسه با وسیله نقلیه وی به روستا بر می‌گردند که در هنگام برگشت، خودرو در مسیر واژگون و متأسفانه در این حادثه یکی از دانش آموزان پسر پایه دوم این دبستان به نام هوشیار رستم زاده در محل حادثه فوت کرد و دو نفر دیگر از دانش آموزان نیز از ناحیه دست و پا دچار آسیب شده‌اند که در بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند و هم اکنون حال آنها مساعد و خوب است.

خضری ادامه داد: از همان ساعات اولیه به محض کسب اطلاع از وقوع حادثه، مسئولان آموزش و پرورش بانه در محل حادثه و بیمارستان حضور یافتند و ضمن ابراز همدردی با اولیا و خانواده دانش‌آموز فوت شده، وضع دانش‌آموزان آسیب‌دیده پیگیری شد.

وی با بیان اینکه جزئیات و چگونگی دقیق وقوع حادثه در دست بررسی است، گفت : بعد از بررسی نتایج و علل وقوع حادثه و احراز قصور در برگزاری اردو، با عوامل و مسببان سهل‌انگاری صورتگرفته برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار