آئین نکوداشت فرهیختگان عرصه دانایی برای بازنشستگان بالای هفتاد سال ناحیه ۳ برگزارشد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز: زمانی به اعتلا و بالندگی خواهیم رسید که معلمان را قدر بدانیم

تبریز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز گفت: زمانی به اعتلا و بالندگی خواهیم رسید که معلمان را قدر بدانیم و بر صدر نشانیم برای این که امروز شاخص توسعه یافتگی  شاخص توسعه انسانی است.

کد مطلب: ۸۲۱۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز: زمانی به اعتلا و بالندگی خواهیم رسید که معلمان را قدر بدانیم

زرین رادبه در آئین نکوداشت فرهیختگان عرصه دانایی برای بازنشستگان بالای هفتاد سال در باشگاه فرهنگیان گفت: در میانه های بهار و در یکی از اردیبهشتی ترین روزهای سال نمادین روزی در تقویم یادها و خاطره ها نقش می بندد که مزین به زیور علم و زینت معلم است.

وی ادامه داد: بار دیگر هفته معلم با تمام آرایه های بهشتی از راه می رسد و تلالو چشم نواز مقام معلم افق زیبا و بیکران آموزش و پرورش نسل سرافراز کشور را روشنی می بخشد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه 3 افزود: بسی مایه مباهات است که امروز افتخار میزبانی گنجینه های علم و دانایی و طلایه داران معرفت و آگاهی را برعهده داریم، انسانهای متعالی که امروز اگر شکوفایی و موفقیتی است یقینا حاصل تلاشها و زحمات دیروز این عزیزان است و ما خود را مدیون تلاشها ی آگاهی بخششان می دانیم.

این مقام مسئول تشریح کرد: به همین خاطر امسال نیز چون پارسال تصمیم گرفتیم علی رغم همه تنگنا ها آئین نکو داشت فرهیختگان عرصه دانایی را به پاس سپاس از این بزرگواران به پا داریم و تلاش کنیم که در حد وسیع و بضاعت خود محفلی صمیمی و سرور بخش بیافرینیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز اظهار داشت: بر این باوریم که زمانی به اعتلا و بالندگی خواهیم رسید که معلمان را قدر بدانیم و بر صدر نشانیم . چرا که امروز شاخص توسعه یافتگی شاخص توسعه انسانی است و منابع انسانی مهمترین و ارزشمندترین منبع توسعه است و انسانهای توسعه یافته می توانند کشور را به اعتلا و پیشرفت برسانند و این میسر نیس مگر در سایه معلمین بزرگوار.

رادبه در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: در جامعه بایستی جایگاه و منزلت معلمان گرامی نگهداشته شود و این نکته ای است که همواره دولت مردان تدبیر و امید به آن پای می فشارند و تاکید دارند.

گفتنی است در این مراسم قهرمانی فرد معاون پژوهش و نیروی انسانی استان ودبیر ستاد گرامیداشت مقام معلم استان این مراسم را یکی ازبرنامه های بی نظیر امسال هفته معلم دانست وگفت آئین نکوداشت فرهیختگان عرصه دانایی از جمله مراسم ابتکاری و ویژه ی ناحیه 3 برای بازنشستگان بالای هفتاد سال می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار