معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران: شناسایی استعدادکودکان با نیازهای ویژه از اولویت‌های آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهر تهران حضور کودکان با نیازهای ویژه در اداره آموزش و پرورش استان تهران را نوعی برکت دانست .

کد مطلب: ۸۲۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران: شناسایی استعدادکودکان با نیازهای ویژه از اولویت‌های آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی در مراسم اختتامیه مسابقات مشکات ویژه قرآن و عترت کودکان با نیازهای ویژه گفت: حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش فعالیت‌های خوبی را با نیازهای ویژه در نظر گرفته است، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مسائل و مشکلاتی دارند اما مهمترین وجه تمایز این دانش‌آموزان خودکنترلی است.

وی اظهار کرد: در اختتامیه مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی و آموزشی در ابتدا دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تجربه با هم بودن، در کنار هم بودن و شاد زیستن را تجربه می‌کنند که موضوعی اساسی است و در گام دوم شناسایی استعدادها و توانمندی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه رصد می‌شود که در توانمندسازی این گروه‌ها و شناخت آن‌ها حائز اهمیت است.

کریمی بیان کرد: در مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی و آموزشی، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه یاد می‌گیرند که روابط فردی و اجتماعی خود را کنترل کنند و از آنجایی که این دانش‌آموزان چند صباحی دیگر وارد جامعه خواهند شد و سکان‌دار هستند ارتباط با دیگران را به گونه‌ای که به اجتماعی شدن آن‌ها می انجامد فرا می‌گیرند.

معاون فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهر تهران حضور کودکان با نیازهای ویژه در اداره آموزش و پرورش استان تهران را نوعی برکت دانست و افزود: خوشبختانه با طراحی چنین مسابقاتی زمان فراغت دانش‌آموزان از فعالیت‌های سازنده و آموزنده کامل می‌شود و شاهد رشد ارتباطات فردی این گروه‌ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار