معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد: کسب رتبه های برتر ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت :تیم های تنیس روی میزدانش آموزان در مقطع ابتدایی رتبه دوم استانی وتیم فوتسال فرهنگیان نیز رتبه برترشهرستانی را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۲۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد: کسب رتبه های برتر ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهر

ابوالفضل اخوان درگفت‌وگو باخبرنگار پانا در این زمینه اظهار داشت :مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان شهرستانهای استان تهران در مقطع ابتدایی به میزبانی شهرستان اسلامشهر و با حضور ده تیم از شهرستانهای استان برگزار شد.

وی درادامه افزود :در این دوره از مسابقات که در سالن صیاد شیرازی منطقه برگزار شد،مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهرنیزحضور داشتند و در پایان مسابقات شهرستانهای ، ملارد،اسلامشهر و پاکدشت به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

اخوان ،همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان در شهرستان اسلامشهر نیز خبر داد و گفت :به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم ،یک دوره مسابقات فوتسال با حضور واحدهای آموزشی و یک تیم از اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهرتصریح کرد ، پس از برگزاری مسابقات ،تیم های واحد آموزشی ایثار و اداره آموزش و پرورش اسلامشهر به مرحله نهایی راه یافتند و در بازی فینال تیم اداره آموزش و پرورش به مقام قهرمانی دست یافت.

وی در ادامه از زحمات کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات تقدیر کرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار