جشن شکرگزاری روان خوانی (قرآن )ویژه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در ناحیه دو شهر ری برگزار شد

شهرری (پانا) - در آستانه ماه مبارک رمضان جشن شکر گزاری «روانخوانی قرآن کریم» با حضور دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری به صورت پایلوت در خانه خورشید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)برگزارشد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکرگزاری روان خوانی (قرآن )ویژه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در ناحیه دو شهر ری  برگزار شد

حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ، در جمع دانش آموزان پایه سوم ابتدایی، آنان را گل‌های بهشتی خانواده‌ها دانست و به آنان توصیه کرد با قرآن و آموزه‌های آن همیشه در ارتباط و از خواندن آن لذت ببرند و قرآن را دوست واقعی و راهنمای خود در همه احوال بدانند.
وی از مدیر و معلمان دبستان های دخترانه راهیان نور،الهام حاجیان وحکمت به خاطر توجه ویژه آنان به بحث قرآنی و تربیت قرآنی دانش‌آموزان تشکر کرد.
معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو شهر ری بیان کرد: جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره شیرین از کسب مهارت روخوانی برگزار شد.
حسینی در ادامه افزود: دانش‌آموزان از پایه اول ابتدایی شروع به روانخوانی و صحیح خوانی قرآن کریم می‌کنند و در پایه سوم ابتدایی جشن مهارت‌آموزی قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی ازحضور معاون پژوهش وبرنامه ریزی ،کارشناس مسئول قرآن ونماز وعترت اداره ناحیه دو تقدیر وتشکر کرد و از کلیه همکاران خود در مدارس خواست تا ضمن آموزش روان خوانی در خصوص مفاهیم ودرک آیات قرآن هم با دانش آموزان ابتدایی کار شود تا ازهمان کودکی مفاهیم قرآن را درک کنند.
یادآور می‌شود؛ در ادامه برنامه با اجرای سرود های قرآنی و قرائت روخوانی قرآن توسط دانش آموزان ادامه واز آنان نیز پذیرایی شد.
لازم بذکر است این جشن در تمام مدارس ابتدای ناحیه دو شهر ری برگزار گردید .
/خبرنگار: هستی رفیعی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار