رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

سازمان دانش آموزی پتانسیل بالایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد

شهرری (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضوردر دفتر سازمان دانش آموزی این اداره ضمن تبریک روزتاسیس این سازمان گفت: سازمان دانش آموزی پتانسیل بالایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی پتانسیل بالایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد

بهروز نصیری رئیس، رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی، رحیم پور کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد و کارشناسان دوایر مختلف پرورشی با حضور در دفتر سازمان دانش آموزی روز تاسیس این سازمان را به همکاران شاغل در این بخش تبریک گفتند.

نصیری در خصوص اهمیت سازمان دانش آموزی در حوزه تربیت اجتماعی گفت: سرمایه اجتماعی مهم ترین بخش از سرمایه هایی است که یک جامعه دارد و کار سازمان دانش آموزی با توجه به ارتباطاتی که در زمینه فعالیت های تشکیلاتی به وجود می آورد تولید سرمایه اجتماعی در رده سنی نوجوانان است.

وی مهم ترین ماموریت سازمان دانش آموزی در حوزه فعالیت ها و تشکیلات را واگذاری نقش ها به دانش آموزان دانست و افزود: سازمان دانش آموزی باید تمام تلاش خود را در تربیت اجتماعی و جامعه پذیر کردن دانش آموزان به کار گیرد و این مهم قدم بزرگی در راستای تربیت نسل و تضمین آینده ی ایران اسلامی است

نصیری با اشاره به فراغت دانش آموزان در فصل تابستان گفت: تابستان وقت مناسبی برای جذب دانش آموزان در تشکیلات و پرورش استعداد های آن ها در زمینه های مختلف است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد: سازمان دانش آموزی باید برای توسعه فعالیتها و تربیت مدیران آینده با کمک مربیان پیشاهنگ گام برداشته و در این مسیر از وجود دانش آموزان توانا و مستعد استفاده کنند.

در ادامه قاسمی پور معاون پرورشی اداره با بیان اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی گفت: هدف از تشکیل سازمان دانش آموزی در راستای نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری در نوآوری و شکوفایی دانش آموزانی است که در آینده به عنوان انسانهای شایسته و متعهد که مجهز به اخلاق ، ایمان و عمل صالح باشند تقدیم جامعه شوند.

شهبازی رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری نیز گزارش مختصری از فعالیت های این سازمان در سال تحصیلی جاری ارائه داده و گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل در کنار معاونت پرورشی و در راستای اهداف آن فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه از همکاران شاغل در این سازمان تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار