معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان:

هدف ازاجرای طرح همیار معلم، استفاده از توانمندی دانش آموزان برای رشد خود و سایرهمسالان است

بهارستان(پانا) - جشنواره تدریس همیار معلم در دبیرستان دخترانه اندیشه آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف ازاجرای  طرح همیار معلم، استفاده از توانمندی دانش آموزان برای رشد خود و سایرهمسالان است

این جشنواره با حضور دوازده گروه همیار معلم انتخاب شده از دبیرستان های شهرستان انجام شد و دانش آموزان به ارائه طرح درس خود پرداخته و در نهایت سه همیار معلم از دبیرستان های دخترانه و پسران برگزیده شدند که با اهداء لوح سپاس ،تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند .

ابراهیم خلیلی،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان در این رابطه اذعان داشت: هدف از طرح همیار معلم، استفاده از توانمندی دانش آموزان برای رشد خویش و همسالان،تقویت نگرش انسانی و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت دیگر دانش آموزان،تقویت و پرورش روحیه خودباوری،مسئولیت پذیری،تصمیم گیری و مهارت فردی، شناسایی مشکلات علمی و تحصیلی و کمک به رفع آن ها در مدارس است.

وی در ادامه ،بخش دیگری از وظایف همیاران مشاور راآموزش و انتقال برخی از مفاهیم و موضوعات درسی به دانش آموزان،بهره گیری از توانمندی تحصیلی دانش آموزان ممتاز هر درس به منظور رفع اشکالات درسی از سایر دانش آموزان،نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقای کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان و تقویت اعتماد به نفس برشمرد. .

شایان ذکر است پس از داوری به عمل آمده در این جشنواره ،دبیرستان دخترانه نمونه دولتی ولایت رتبه اول،دبیرستان دخترانه حضرت زینب(س) رتبه دوم و دبیرستان دخترانه حکمت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان رتبه سوم را کسب کردند .

/خبرنگار:محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار