وزیر فرهنگ: هنوز به نتیجه‌ای در رابطه وضعیت سینماگر ممنوع‌کار و خروج وی از کشور نرسیده‌ایم

تهران (پانا) -سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ از عدم به نتیجه رسیدن مسئولان این وزارتخانه در رابطه با وضعیت سینماگر ممنوع‌کار و خروج وی از کشور نرسیده‌ خبر داد. وزارت فرهنگ در رابطه وضعیت سینماگر ممنوع‌کار و خروج وی از کشور به چه نتیجه ای رسید؟

کد مطلب: ۸۱۷۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ: هنوز به نتیجه‌ای در رابطه وضعیت سینماگر ممنوع‌کار و خروج وی از کشور نرسیده‌ایم

سید عباس صالحی در گفت‌وگو با خانه ملت درخصوص اینکه آیا مسئولان در وزارت فرهنگ تصمیم نهایی خود را در رابطه با وضعیت "جعفر پناهی" کارگردان ممنوع کار و خروج ایرانی با توجه به قول اعلام موضع در این خصوص، گرفته‌اند یا خیر؟، گفت: طی چند روز اخیر هنوز به نتیجه‌ای در رابطه وضعیت آقای جعفر پناهی و خروج وی از کشور نرسیده‌ایم.

وی همچنین درخصوص رسیدگی به نامه‌های ارسال شده ازسوی هنرمندان به رئیس‌جمهور، توضیح داد: این موضوع روال‌های مختلفی را طی می‌کند، به عنوان مثال گاهی ازسوی دفتر ریاست جمهور به نهاد و سازمان مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که از پنجشنبه (30 فروردین) آغاز شده و تا هفتم اردیبهشت در تهران برگزار شد، گفته است؛ هنوز این وزراتخانه به هیچ موضع رسمی درباره حضور دو هنرمند ایرانی در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن نرسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار