فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی:

بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در آذربایجان‌غربی کشف شد/ارزش 91 میلیارد ریالی کالای قاچاق

ارومیه (پانا)- فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: فروردین امسال تعداد دو میلیون و 532 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در مرزهای استان کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۸۱۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در آذربایجان‌غربی کشف شد/ارزش 91 میلیارد ریالی کالای قاچاق

عزت‌الله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به میزان کشفیات کالای قاچاق در فروردین ماه امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی کالایی به ارزش 91 میلیارد و 455 میلیون ریال در سراسر مرزهای استان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال با تلاش مرزبانان آذربایجان‌غربی 10 هزار و 790 لیتر مواد سوختی و تعداد دو میلیون و 532 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در مرزهای استان کشف شد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف پنج هزار و 657 ثوب البسه در سال 97 خبر داد و گفت: علاوه بر آن، 472 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 578 عدد کیف و کفش زنانه و 6 هزار و 78 متر پارچه نیز از قاچاقچیان یافت شد.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی، 158 راس دواب و 20 راس احشام مهار شده و از سوی دیگر ضمن کشف 34 هزار و 545 عدد داروی قاچاق، 76 دستگاه خودرو توقیف شد.

رشیدیان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، نیروهای مرزبانی استان برای تحقق شعار سال، به صورت شبانه‌روزی در مرزها مستقر بوده و اجازه ورود و خروج کالای قاچاق به کشور را نمی‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار