مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:

دولت در عملی کردن وعده هایش موفق بوده/حضور مردم بر انگیزه مسئولان می افزاید

تبریز(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: طبق سخنان امروز خود جناب روحانی تنها تعداد اندکی از پروژه های وعده داده شده در سفر استانی قبلی عملیاتی نشده اند و مطمئنم که با برنامه ریزی و همت همان تعداد اندک نیز عملیاتی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۶۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دولت در عملی کردن وعده هایش موفق بوده/حضور مردم بر انگیزه مسئولان می افزاید

جعفر پاشایی درحاشیه سفر استانی دو روزه ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار پانا عنوان کرد: عملکرد دولت دوازدهم در خصوص تحقق بخشیدن به وعده ها و نیاز های استان آذربایجان شرقی را مثبت ارزیابی می کنم.

وی ادامه داد: طبق سخنان امروز خود جناب روحانی تنها تعداد اندکی از پروژه های وعده داده شده در سفر استانی قبلی عملیاتی نشده اند و مطمئنم که با برنامه ریزی و همت همان تعداد اندک نیز عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان کرد: دولت با وجود تنگنا ها و مشکلات مالی توانسته است در این 5سال اتفاق های خوبی رقم بزند و کارنامه عملکرد خود را مثبت گرداند امید است در ادامه دولت دوازدهم نیز با همت بیشتر شاهد عملکرد بهتر و اتفاق های مثبت بیشتری باشیم.

پاشایی حضور مردم غیور آذربایجان شرقی در دیدار مردمی با ریاست را حضوری پررنگ تلقی کرده و گفت: اینکه تلفیقی از نسل جوان و قدیم به طور هماهنگ در مراسم حضور داشتند نشان از انسجام و وحدت جامعه ما دارد و اینکه مردم پشتوانه دولت هستند و در صحنه حاضر می شوند امری پسندیده است.

این مقام مسئول حضور و همکاری مردم برای تحقق بخشیدن به وعده های دولت را ضروری دانسته و افزود: مردم به عنوان متولیان اصلی جامعه هستند و بدون حضور و همکاری شان هیچ اتفاق خوبی نخواهد افتاد همچنین اینکه مردم در صحنه های مختلف جمعی حاضر می شوند سبب افزایش انگیزه و علاقه مدیران برای عملی کردن اهدافشان هرچند با کمترین امکانات و شرایط دشوار می شود.
خبرنگار:فاطمه مرتضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار